• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

dani

Detailing rookie
21 mrt 2010
63
0
Afgelopen winter heb ik mij verdiept in het echt poetsen van mijn auto. Ik kwam al snel bij carclean uit. Inmiddels is mijn golf gti type 5 al gepoetst. (kleien, polijsten dap 500 en de monello's, blackhole en daana de wax exsealent van Poorboy's) Ik hoop nog veel te leren van Dennis en het forum! Groetjes.

Dat kan oa door op de knop "voeg bijlage bij" te klikken
Of door het topic "How to, links naar websites, plaatjes en filmpjes" te lezen:-d

dat zeg ik, ik zie een golf met gti wielen..
ik schrijf nergens dat het geen gti is..

ik vertrouw gti-tjes nooit, veel sjonnie's hier in de buurt rijden een 1.6 met gti kit enzo:lol

maar leuke auto! als het een echte is:lol

veel plezier hier! en welkom nog!

RedCat zei:
Welkom,

@ aron225, is wel een echte GTI, hij heeft zojuist gas gegeven, kijk maar naar de garagedeur rofl

Hans
:lol :lol rofl rofl rofl rofl rofl :lol :lol

volgende keer 2 keer nadenken voordat ik weer gti-tjes ga pesten..
ik ben er nog niet 1 gechiptte tegen gekomen, buiten die van dana, maar die ben ik nog niet tegen gekomen bij het stoplicht..

@ ts.
is deze motorisch nog volledig standaard? of ook gekietelt?

blijf het wel leuke wagens vinden!

aron225 zei:
:lol :lol rofl rofl rofl rofl rofl :lol :lol

volgende keer 2 keer nadenken voordat ik weer gti-tjes ga pesten..
ik ben er nog niet 1 gechiptte tegen gekomen, buiten die van dana, maar die ben ik nog niet tegen gekomen bij het stoplicht..

@ ts.
is deze motorisch nog volledig standaard? of ook gekietelt?

blijf het wel leuke wagens vinden!

Hij is origineel. Vindt hem zo prima met voldoende vermogen. Heb ook de DSG bak met flippers, mooi systeem. Vind de 18 Inch Detroit wel mooier dan de originele 17 inch die er nu onder zitten.
Iedereen overigens bedankt voor het warme welkom!