• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

jimkempe

Detailing rookie
8 mrt 2010
4
0
Dag allemaal,

Ik ben Jim 22 jaar en kom uit schijndel.
Heb een aantal weken geleden m'n ''beginnerssetje'' bij carclean aangeschaft met uiteraard een DAP, monello polish, aantal gallons meguiars, klei, wax, poorboys spulletjes en een tigtal doekjes etc etc. Jullie kennen het onderhand wel denk ik $$) ..

Was voorheen ook iemand die even door de wasstraat reedt onder het motto '' zo is ie weer mooi schoon ''. Totdat ik dus hier op het forum terecht kwam en zag dat ie zo helemaal niet mooi schoon is. Ofja wel schoon maar hij wordt er niet mooier op.

Ikzelf ben de gelukkige eigenaar van een Jaguar XJ40 uit '89 en een Fiat Barchetta uit '98. Met de eerste ben ik al wat begonnen met polijsten etc. de 2e kan ik polijsten wat ik wil maar die wordt daar niet veel beter van want die is nog in reparatie daar ligt zowat heel de voorkant er vanaf maar dat komt ook allemaal vast wel weer goed..

IMG_0081.webp

IMG_0091.webp

Van de Fiat zo snel even geen foto's..

Vinden jullie zo van de resultaten voor de eerste keer?..
Post m'n aanpak nog wel in the show off!

Welkom,

De zoveelste Jaguar eigenaar ook op dit forum.
Ik heb zelfs al gehoord van een merkmeeting :weetniet
Veel plezier, het begin ziet er al veelbelovend uit. :cool

Hans

[mod]Je nieuwe voorsteltopic is samengevoegd met dat van 2010[/mod]

Dag allemaal!

Ben Jim, 24 jaar woonachtig in het pittoreske Schijndel of all places..

Ben momenteel bezig met afstuderen (small business & retail management) in Den Bosch.

Al van jongs af aan auto/detail fanaat en mag wel zeggen dat dit beide uit de hand gelopen hobby's zijn geworden..

Voor dagelijks gebruik rij ik in een Alfa 916 Spider 2.0 TS en in de weekenden (met mooi weer) in een Maserati Ghibli/424V. Deze laatste is een hobby die ik samen met mijn pa heb..

Over uit de hand gelopen hobby's gesproken. Ik zou het auto detail vak full-time willen gaan beoefenen een daarvoor alvast een ''onderneming'' gestart..

Ik hoop hier nog een hoop te leren en te ontdekken!

Nog een aantal plaatjes anders is het niet gebeurd hé :-"

download2mh.webp

download4ms.webp

079ou.webp