• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

A3

Detailing addict
25 mei 2011
50
52
Hi allemaal,

Mijn naam is Sonny en kom uit utrecht.
Ik rij sinds een maand of 2 een zwarte audi A3 (8p) uit 2004.

Deze auto krijgt van mij regelmatig een schoonmaak beurtje.
Ik gebruik voornamelijk producten van Meguiar's en doe dat een tijdje maar ben niet actief geweest op dit forum.

Ik hoop er wat wijzer van te worden hier.

Groet,
Sonny

ps. bijgevoegd een plaatje van de auto

Hallo Sonny,
Welkom op het forum.:-)^
Hey,niet enkel megs zorgt voor een blinkend en beschermd resultaat hoor,kijk ook eens ff naar de grote concurrent:mothers wax!!
Topspul en altijd meer in verhouding met megs en .................dus goedkoper (en minstens zo goed ,zoniet beter!!)
Ik wou als ik begon ook alleen voor megs gaan ,maar is meer de naam en nu heb ik al veeeeeeeeeeeeeeel meer spullen als dat ik enkel megs had gekozen.
Van megs heb ik wel die telescopische washmitt van 1.5 meter voor mijn dak,best ok hoor .
Vooral veel lezen(show-offs)en dan merk je zo wat de meest gewaardeerde spullen zijn,en je ziet gelijk het resultaat!!
Groeten danny

Hoi Danny,

Ik ben er inmiddels ook achter dat Meg niet enige speler op de markt is. (gebruikte voorheen Turtle Wax :-) )
Heb nu al een Mothers detail spray aangeschaft en een panel potje DJ purple haze pro.
Deze heb ik nog niet geprobeerd.
Verders heb ik veel Meg's aangeschaft de laatste tijd.
Ik zal me nog verder moeten inlezen hier op het forum.

Bedankt.
Sonny

Hey Sonny,
Is geen,, schande,, hoor ,dat je dingen van de schildpad gebruikt :lol

Ikzelf gebruikte dat vroeger ook en tot voor kort op mijn zwarte grandscenic(die dus van eigenaar verwisselt is) de zwarte wax(kleurwax met ,,chipstick,,).
Dat is blijkbaar nog iets van de oudere generatie van turtle en nu zijn ze naar het schijnt veel verbetert met hun,,produkten,,
Onlangs kocht ik nog in auto5 een setje ,,ice,, van turtle,met een sponsje en een doekje bij,en ben daar best tevreden over,alleen is het oppoetsen nogal ,,straf,, want je zet het er op in now time ,maar oppoetsen duurt wel 5 keer zolang,anders zie je nog,,strepen,, ,maar als je dus goed uitpoetst is het een topresultaat!!(zeer glad en blingbling ook)
groeten Danny

Hey Danny,

Bedankt.
Zoals ik al eerder vertelde, ik maak al jaren gebruik van Meguiars, denk een jaar of 4.
Maar niet zo intensief daar ik altijd een lease auto heb gereden en dan is het zonde om te veel geld erin te steken aan poets middelen.
Nu ik een eigen auto heb ben ik meer gaan poetsen. (overigens heb nog een MR2 staan in de garage)
De audi heeft een harde lak en krijg de swirls met meg's swirlx er niet uit. Zal dan over moeten stappen naar een DAP en Monello?
Maar ja aangezien ik in een appartement woon is er geen stop contact voor handen dus alles met het handje doen helaas.
Weet jij wat ik dan het best kan gebruiken om de swirls te verminderen?

Groeten,
Sonny

Allen bedankt!

Ik baal van het slechte weer vandaag, kan de auto niet wassen en poetsen. Wellicht is het morgen beter weer.
Zou ik nu al verslaafd zijn?