• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Niki

Detailing addict
5 dec 2011
87
58
Almere
Hey allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen, zoals mijn naam al doet vermoeden heet ik Niki (voor degene die zich het afvragen het is ook een jongensnaam en is een veel voorkomende fout :-" )

Ik heb vroeger bij een garagebedrijf gewerkt waar ik heb leren auto te poetsen en stond dan ook elke week netjes mijn auto te poetsen met spullen van Cartec. Hoewel dit voor sommigen voldoende zal zijn ligt bij inmiddels de lat wel wat hoger.

Ik heb inmiddels in plaats van een eigen auto ook een auto van de zaak (Corsa D cosmo in de kleur 'pepper dust') waar ik nog wel eens wat vrije uurtjes mee doorbreng en zie mijn collectie van spullen gestaag groeien. Ik ben inmiddels ook in het bezit van een dap en heb al wat afspraken staan om ook een aantal auto's van anderen onder handen te nemen (wel na het doen van een clinic, maar dit is meer om teleurstelling bij mezelf te voorkomen). Ik heb inmiddels al een hele boel ervaringen hier mee gepikt en hoop dit nog lang te doen.

Uiteraard met raad en daad van de jullie en carclean die het gewoon super doen.

Groet Niki
 
Welkom hier:)^

En veel plezier met je DAP.En gewoon je eigen goed inlezen hier.En mischien een detailer in je buurt die je een handje op weg wilt helpen;)
 
@grandscenicman ik heb een foto als test voor mijn nieuwe 17 inch zomervelgen, maar zodra ik weer een full detail doe ga ik een show off maken. Zal wel eens kijken of ik er binnenkort een paar kan schieten, omdat nu alleen de achterkant erop staat.