• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

poerki

Detailing rookie
17 jan 2012
2
0
Hallo beste forumleden.
Ik heet Dirk, ben 54 jaar en rij in een BMW 750il.
Vorig jaar october deed ik mee met de BMW7 club-clinic bij carclean en sindsdien is mijn interesse in detailing zeg maar flink toegenomen. Ben nog steeds een absolute newbee en hoop (nou, ik weet het wel zeker!) hier de nodige info en kennis op te doen. Dat setje wat ik die dag kocht ligt tot mijn schande nog steeds in de kofferbak te wachten om gebruikt te gaan worden! Ik heb me heilig voorgenomen om komend voorjaar de auto een grondige opknap-poetsbeurt te geven. In de tussentijd kan ik me hier dus orienteren en geestelijk voorbereiden. Polijsten vind ik nu nog eng, maar daar zal denk ik wel verandering in komen.

Welkom

Ik ben ook een beginnend detailer. En een actieve bezoeker van dit mooie forum. Dus voor info kun je geen beter forum hebben dan van carclean.