• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen

maxmax10

Detailing rookie
17 mrt 2012
3
0
Hallo Allemaal,

Zal me even voorstellen Max 64 jaar getrouwd geen kinderen of eigenlijk wel eentje met veel
haar onze ruwhaar teckel.
We rijden een Nissan Qashqai connect van bj.2011 waar ik heel zuinig op ben staat ook altijd
in de garage en parkeren doe ik niet tussen twee auto''s in waar kinderzitjes inzitten.
Die hebben meestal veel ruimte nodig.
De kleur van de auto is wit en heb eigenlijk meteen een vraag bij aflevering is de auto
behandeld met waxoil maar volgens mij is dat eraf.
Welke poetsmiddelen kan ik het beste bestellen voor het onderhoud van de auto ben erg
precies met poetsen kan niet tegen een vuile auto.
Wie wil en kan mij goede informatie geven hoe de lak moet onderhouden.

Max
 
Welkom op het CC -forum !

Afhankelijk van hoeveel tijd je erin wil steken zou je kunnen kiezen voor een langdurige bescherming zoals de C-Quartz of voor een wax met meer emotie zoals een Dodo Juice wax. Voor het dagelijkse onderhoud heeft CarClean op dit moment een hele leuke aanbieding : https://www.Carclean.com/product/102199

Dit starters pakket zou je dan kunnen uitbouwen met clay en een mooie wax. Als je je er echt heel erg in wil verdiepen zou je ook eens kunnen kijken naar een polijstsetje met een DAP en Monello polijstmiddelen.

Ga er trouwens maar vanuit dat er van de waxoil niet veel meer terug te vinden is ;)

Gr. Arjan
 
Welkom! Heb je na het lezen van de nodige topics nog vragen, dan horen we deze graag.

Wat betreft de Waxoyl, deze is onlangs vergeleken met een andere sealant. [topic=9195][TEST](WaxOyl 100+ Lakpantser)[/topic]
 
Beste Max,

welkom!

64 jaar, of 64 jaar getrouwd? :-b

hoop dat je veel leert op 't forum, de mensen van carclean willen jou ook wel helpen een mooi pakket samen te stellen dat voldoet aan de door jou gestelde eisen!

je kunt zover gaan als je zelf wilt, besef wel: als je begint... raak je eraan verslaafd :D

Groet
 
Bedankt voor de reakties en adviezen ben voorlopig nog wel even aan het lezen.
hou het maar op 64 jaar fiat 500