• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

erikjacq

Detailing trainee
21 mrt 2012
20
32
Beste forumleden,

Ik wil mij even voorstellen, ben Erik bijna 51 en heb van kinds afaan een passie voor auto's
Al jaren een fervent BMW rijder.

lees al maanden met veel plezier al het nieuws van forumleden, het leuke eraan vind ik dat er veel tips van forumlezers aan elkaar wordt gegeven op een heel respectvolle wijze.

Ik heb er zelf al veel aan gehad, heb de afgelopen maanden al veel producten bij carclean besteld, Tim en zijn medewerkers geven adviezen waar je wat aan hebt.

heb de BMW 120i in M-uitvoering sinds januari in mijn bezit:

Ik heb de afgelopen tijd het volgende gedaan:

nadat ik hem gewassen heb met S.n.x Shampoo (zal de naam maar niet vermelden) deze geclayd met Mothers clay
vervolgens een Finishing Glaze opgebracht van Wolfgang
daarna met Deep Gloss Paint Sealant, en als kers op het toetje na 2 weken met Monello Ibrido behandeld. ik heb nog nooit zo'n Black Sapphir BMW in mijn bezit gehad, wat een diepe natte glans.

Na het wassen met de Mothers washmitt en momenteel Lavare shampoo van Monello en het drogen van de auto met de Delirium droogdoek ( wat een genot, nog nooit zo snel een auto een auto kunnen drogen)
behandel ik de lak met Wolfgang Instant Detail Spritz, de lak wordt er super glad van.

ik heb momenteel één vraag aan jullie: op welke wijze krijg je de remklauwen weer glimmend, het is geen gezicht, komt door de open velgen die onder de auto zijn gemonteerd.

remklauwen zou ik gaan reinigen met sterke APC/Degreaser, als dat niet voldoet een velgenreiniger...
Als zelfs dát niet voldoet naar Iron-x ;)
Uiteraard alles gecombineerd met een flinke borstel/schrob sessie

dank voor je snelle antwoord, ik had het al met iron-x gedaan maar ik denk dat ik het beter zoals je zegt met een flinke borstel/schrob sessie moet gaan doen

Welkom!

Je zou de remklauwen eventueel kunnen verven/spuiten met een hittebestendige lak. Ziet er meestal netter uit en is makkelijker schoon te houden ook.

Dag Paulus, ik ben al een tijd bezig met het uploaden van enkele foto's maar krijg steeds de melding try again