• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even wie ik ben

Mari

Detailing rookie
16 jan 2015
10
2
Mijn naam is Mari en ben hier terecht gekomen door bestellingen bij Carclean.
Ik ben 50 en woonachtig in Tegelen.
Jarenlang een Peugeot 106 gereden, beestje was 17 jaar. Maar zag er niet meer uit.
Moest haast een paraplu gebruiken als het geregend had. Het open dak lekte als een zeef.
Ook van binnen was het af en toe te vuil om te zien.
Roken, dus overal as, lege pakjes vloei enz.

Roken is nu alweer meer dan een jaar voorbij. Nu een andere auto gekocht.
Rij nu een Kia Picanto van 2012. Deze auto bevalt me zeer goed !!!
Klinkt gek, maar ga hem nu echt wel bijhouden. Is al vaker gewassen dan de Peugeot in 5 jaar was.

Ik heb nog wel een vraagje: Ik ga Black Hole gebruiken maar vraag me af of dat ook op de kunstof bumpers kan.
Deze zijn gespoten in de kleur van de auto.

Nou dat was mijn voorstelling. ik hoop via dit forum veel info te vinden

Black hole kun je op alle lak gebruiken, geen probleem, op niet gespoten kunststof is het geen succes, maar op kunststof bumpers, buitenspiegels, spoilers enz. die gewoon gespoten zijn, geen enkel probleem.

Mair van harte welkom op het forum. En hou er maar rekening mee dat er nog heel, heel, heel veel is te bekijken te leren.'Groet Jan

Welkom Mari!

Black Hole kan idd ook op gespoten bumpers, zoals hierboven al gezegd, maar vergeet niet om daarna een wax of sealant aan te brengen. BH alleen biedt geen bescherming en zal er de eerstvolgende regenbui af spoelen.