• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eventjes voorstellen dan maar

NPemen

Detailing rookie
26 mrt 2019
2
15
Hoi Hoi fanatiekelingen,

Bij deze wil ik me snel even voorstellen,
Niels, 26 jaar wonende in Wuustwezel, België ( zowat midden tussen Antwerpen en Breda).
Mijn daily driver is een 2018 MK7.5 GTI, grijs.
De interesse in het detailen en vooral polijsten is gekomen omdat mijn wagen lekker vern*** was afgeleverd door de VW dealer. Namen zullen we niet noemen.
Nog snel voor ik hem kwam ophalen met een droge doek erover gegaan waarschijnlijk, en daarmee wat zand rond getrokken.

Zelf ongeveer 1,5 jaar aan het hobby'en met een paar Krauss toestellen. De shinemaster S15 & de kleine 75mm wat ik beide fijn vind werken. Paar auto's waaronder mijn daily ride, de waggie van de ma & pa , enzovoort. Verder al een deel motoren verkoopsklaar gemaakt,... Altijd aan de slag geweest met Menzerna en hex logic pads(omdat ik niet beter kende). Na een aantal dagen gedaan te hebben van Gyeon, ga ik daarmee verdere goeie combo's zoeken.
Vanwege mijn werk in de scheepvaart ben ik regelmatig thuis, langere periodes indien ik dat wil. Dus ik wil mijn hobby en passie verderzetten met een ondernemingsnummer (eenmanszaak in bijberoep voor de Belgen op het forum).

Buiten een hoop goede verlichting (wat al aardig op orde is) wil ik graag weten wat nog echt in het arsenaal past. Ik heb verschillende trainingen/demodagen etc gedaan & kan nog niet overweg met een rotary.

Buiten het feit dat er een MK2 21MM komt van Rupes, was ik heel sterk aan het twijfelen tussen de Rupes Mille & de VRG. Nu zie ik dat de XCE 10-8 ook wel een interessante kan zijn.
Hier kan ik enkel weinig over terug vinden of vergelijken. Hopelijk kom ik hier later van jullie nog wat over te weten.

Bij deze, tot in de open topics!
IMG_4124 - kopie.jpg

Foto van tante's daily ride die onderhanden genomen moest worden na 2 jaar wekelijks door de krasstraat te gaan