• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

eventjes voorstellen

WalterB

Detailing rookie
1 mrt 2009
100
0
Hey,

Mijn naam is Walter ben 20 jaar jong, en kom uit het gehucht Boskoop.
Ik Rijd in een Peugeot 206.
Heb weinig ervaring op het gebied van cleaning (was de auto wel elke week met een shampoo) dus hoop hier meer info te krijgen
 
Walter, welkom op het CC forum !

Voor meer info ben je hier zeker op de juiste plek :)^

Gr. Arjan
 
Hey walter jou ken ik van de Peugeot206 club.
Hoe is het gegaan met het lijstje wat ik je heb aangeraden.
Wat is uiteindelijk je eerste bestelling?
Ik denk dat velen hier wel naar benieuwd zijn ;)
 
Welkom op het forum
vooral veel lees en daarna veel poetsplezier:grinning:

Pas wel op dat het virus niet teveel bij je toeslaat, want dan plunderen de mannen van Carclean iedere maand je rekening leeg:D
 
Welkom!

Gehucht Boskoop zit hier om de hoek.
Wat voor info wil je weten? Als je een leuk lijstje hebt samengesteld, wil ik best ff langswippen om het één en ander uit te leggen op een mooie zonnige zaterdag :cool:

Heb al een keer een leeuw laten glimmen :-b

Peugeot20659-800x600.jpg


Peugeot20657-800x600.jpg


Klik hier voor de show off.

Veel plezier op het forum!
 
alteaniels zei:
Welkom op het forum
vooral veel lees en daarna veel poetsplezier:grinning:

Pas wel op dat het virus niet teveel bij je toeslaat, want dan plunderen de mannen van Carclean iedere maand je rekening leeg:D

Met dat virus ben ik zojuist mee besmet.
Ze moeten een waarschuwing op de producten zetten zoiets als "NA HET GEBRUIK VAN DIT PRODUCT BENT U VERSLAAFD AAN HET POETSEN VAN JE AUTO"

Voor de rest ik heb een clay kit van meguiars gehaald en ben hier mee aan de slag gegaan. ( shampoo en poets had ik nog staan)
Wat resulteerde na dat de auto gewassen was en ik maar eens aan het kleien sloeg, ik al heel snel een wauw effect had en nog steeds heb.
ben trouwens geen beste fotograaf maar toch

het ging mij vandaag alleen even om dat gene wat "blauw" was
Me velgen gaan er volgende week af ivm een kapotte aandrijf as hoes en dan neem ik gelijk de velgen onder handen.


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
tangerine mean machine zei:
Hey walter ik dacht dat je toch nog wax ging halen?

In de clay kit van meguiars zit ook een wax deze heb ik gebruikt.
Ik had niet de quick clay kit, maar de Meguiars Smooth Surface Clay Kit daar zit namelijk al van alles bij.
net weer even kijken en voelen bij mijn auto en nog steeds last van het wauw en verslavings effect.
zelfs me vader vroeg of ik zijn auto "even" kon doen die had ook een wauw effect bij mijn auto