• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eventjes voorstellen

Maximus

Detailing addict
17 dec 2016
43
65
Hallo allemaal!

Al een tijdje een vaste bezoeker van het forum. En sinds kort dan een account aangemaakt. Maar nog niks gepost, en bij dezen dus!

Ik ben nog een goede beginner, maar wel met ontzettend veel interesse. Afgelopen maanden flink gelezen en ook de nodige spulletjes aangeschaft. En het virus is langzaam gegroeid zullen we maar zeggen. Ik ben in het bezit van een leuke Kia Rio. Even goed gekeken hoe ik hem kon wassen, en tadaa ineens helemaal geïnteresseerd in het detail wereldje. Ik kom ook van de wasstraten en emmer met een krasspons af...

Intussen heb ik een kleine collectie mogen opbouwen:

- Bij mijn allereerst bestelling dacht ik, dat machinaal polijsten gaat hem nooit worden. Veels te moeilijk en professioneel. Laat ik handmatig beginnen. Dus een Mothers Ultimate Wax Kit aangeschaft bij Carclean. Met wat pads (zwarte handpad, geel/rood/zwarte handpad en een Disco Foam Applicator), een Monello droogdoek en een Monello washmitt. Tevens Mothers Protectant gehaald (voor al het plastic en rubber) en een sample Interior Cleaner van Nanolex erbij gekregen. Microfiber doeken heb ik van de Action (die blauwe met gele rand) en een aantal van Neweco (zijn prima volgens mij).

Ik dacht dat het bij bovenstaande wel bleef.