hallo Carcleaners ! Mededetailers !
Het moest er eens van komen .
Ik heb de afgelopen dagen m'n Seat Cordoba van october 2006 eens onderhanden genomen
Voorgeschiedenis van Carroserie werken...
Aangezien ik een '3de-hands' eigenaar ben van deze auto hebben er zich toh al wat problemen voorgedaan qua carroserie. De motorkap is ondertussen 1 keer herspoten door steenslagschade. (de vorige eigenaar moest denk ik één vrachtwagen plakker )
Ik heb geen foto's van de voorbereiding. Ook geen foto's van tijdens de 'operatie'.
Stappen; (dap 900)
volledig auto met Monello light cutting pad (oranje pad)
Daarna met wit ; dan finale(zwart) ->White Diamond & daarna de Collinite no 915 aangebracht.
foto's;
de beading;
wel enkele problemen...
Zoals; Autoglym (https://www.Carclean.com/product/Autog...l_10587_100130)
aangebracht & dit als resultaat na de regenbui dezenacht;
Zwart is niet meer zwart maar vlekkerig..
Ook zo'n soort gaatjes in de lak ? (steenslag ??)
Ik vind dit een zeer geslaagde eerste keer... Al zeg ik het zelf. 2 dagen gezweet en gezwoegd voor dit resultaat
Ben benieuwd wat jullie er van vinden .
Het moest er eens van komen .
Ik heb de afgelopen dagen m'n Seat Cordoba van october 2006 eens onderhanden genomen
Voorgeschiedenis van Carroserie werken...
Aangezien ik een '3de-hands' eigenaar ben van deze auto hebben er zich toh al wat problemen voorgedaan qua carroserie. De motorkap is ondertussen 1 keer herspoten door steenslagschade. (de vorige eigenaar moest denk ik één vrachtwagen plakker )
Ik heb geen foto's van de voorbereiding. Ook geen foto's van tijdens de 'operatie'.
Stappen; (dap 900)
volledig auto met Monello light cutting pad (oranje pad)
Daarna met wit ; dan finale(zwart) ->White Diamond & daarna de Collinite no 915 aangebracht.
foto's;
de beading;
wel enkele problemen...
Zoals; Autoglym (https://www.Carclean.com/product/Autog...l_10587_100130)
aangebracht & dit als resultaat na de regenbui dezenacht;
Zwart is niet meer zwart maar vlekkerig..
Ook zo'n soort gaatjes in de lak ? (steenslag ??)
Ik vind dit een zeer geslaagde eerste keer... Al zeg ik het zelf. 2 dagen gezweet en gezwoegd voor dit resultaat
Ben benieuwd wat jullie er van vinden .