• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Exterior Detail] Fiat 500

Wezl

Detailing rookie
3 okt 2015
10
2
Dit weekend was het mooi weer dus tijd voor de auto van mijn moeder onder handen te nemen ;)
Het betreft een fiat 500 kleur met aardig wat swirls en krasjes...
Vrijdag middag begonnen met de auto te wassen met het 2 emmer systeem.
Eerst de velgen gedaan met Monello Non Ferro wat blijft dit toch waanzinnig spul!
Daarna de auto ingefoamd met Advanced Neutral Snow foam.
Gewassen met de Meguiar's gold class shampoo in combinatie met het 2 emmer systeem.
Toen was het tijd om te gaan Kleien was redelijk verbaasd hoe vervuild het klei stukje soms was ;)
Foto-KUGLST6R.webp

Dik 2 uur bezig geweest met kleien veel teer puntjes aan de zijkant en voorkant maar resultaat was al mooi ;)
Foto-NAM84UQD.webp

Toen was het zaterdag Dap Time :D
Mezzo op de gele pad
En finale op de witte pad
Afgewerkt met een Meguiar's wax
Wederom weinig foto's gemaakt kreeg de swirls en krasjes ook niet mooi op de foto dit waren de enige redelijke die gelukt waren.
Voor:
Foto-6BWGUA6T.webp

Na:
Foto-LLYMO3RR.webp

De krasjes en swirls zijn toch zeker met 80 procent verminderd ik ben dus een zeer tevreden mens met dit resultaat tenslotte nog maar wat na foto's....
Foto-38JA3LK7.webp

Foto-PH88CDOB.webp

Foto-4PH4JJUP.webp

Foto-4PH4JJUP.webp

Tips&Trucs zijn uiteraard altijd welkom ;)

Mooie kleur en resultaat. Persoonlijk denk ik dat je een nog mooier resultaat kunt behalen met een tussenstap tussen geel en wit. Ik vind dat wel een groot verschil, ook al is het verschil bij de polijstmiddelen logisch. Maar wat een verschil.