• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extra afhaalmogelijkheid pakketjes

alteaniels

Detailing chief
25 dec 2008
1.346
85
Omdat die bezorgpipo van de TNT voor de zoveelste keer het nalaat om de ontvanger (ik dus) van informatie te voorzien, en dus wederom zonder bericht het pakje bij de buren heeft afgegeven (1e keer bij carclean).

de volgende suggestie

afhalen bij kiala punt.

Er is altijd wel een punt in de buurt (schoenmaker, dierenwinkel, bakker noem maar op)
Je krijgt zelfs een sms als het pakje binnen is.

voordelen
-afhaalpunten zijn meestal langer open dan het postkantoor
-pakketje is altijd daar waar het zijn moet
-ze houden het een behoorlijk lange tijd voor je vast

nadeel
-je moet er effe voor uit je luie stoel.


verzending onder rembours vind ik niks, moet je immers ook voor thuis zijn
afgeven bij de buren, geen probleem mits de bezorgpipo mij ook daarover inlicht.


Nee, ik ben geen vertegenwoordiger van Kiala.
Ja, ik heb er goede ervaringen mee.
 
Dit zou voor mij (en ws meerdere detailers) ideaal zijn !!! :cool:
Scheelt namelijk een hele hoop gezeur ;) en je kunt het idd ophalen wanneer het jou uitkomt. Wat mij betreft een GO
 
Ik laat de paketten altijd op mijn werk bezorgen door TNT. Nooit problemen mee.
Dit mede omdat mijn werk op een industriegebied ligt, hier wordt de post/paketten altijd op werkdagen bezorgd.
 
mocht het verzenden van CC door kiala gedaan worden, hoop ik dat dat ik dan nog steeds kan kiezen voor tnt of andere.ipv kiala.
 
@ nicknameless particulier worden ze ook gewoon op werkdagen bezorgd(pakketje was 15-01 afgemeld als bezorgd door de track & trace van tnt), dat is ook geen probleem zolang de bezorger ook laat weten dat het pakket bij de buren ligt.
op het werk is geen optie omdat daar jan en alleman pakketjes aanneemt. (ga dan je pakketje maar eens zoeken) mede omdat zij als opdrachtgever fungeren voor het bedrijf waar ik werk.

@ ronald mk1 cabrio Ik geloof niet dat een bedrijf als carclean nog zonder tnt kan.
Ik vraag ook niet of ze willen verzenden met kiala ipv tnt, maar naast tnt als extra verzendoptie.

@ DAF-44 moeder is geen ook geen optie. die is meer weg dan dat ze thuis is.

:no schoonmoeder ook niet :no
 
Ik meen mij te herinneren dat de pakketten via Informatique verzonden worden. Deze hebben dacht ik een soort van pakketten contract.

Maarre, niet verder vertellen, Dibbuz gaat vanaf 1 maart persoonlijk in de R8 alle pakketjes bezorgen.

:D
 
Een update. Tim, al eens gedacht aan kiala verzending? Zou voor veel mensen gemakkelijk zijn. Als er een pakketje komt is het bij mij meestal rond de middag en dan is er niet altijd iemand thuis.
 
Er is bij tnt nu ook de optie om het pakketje direct naar het postkantoor te brengen. pakje gemakje heet dit volgens mij.
Werkt ook prima! en je kan het ophalen wanneer je wilt.
 
Dat wil ik ook wel eens weten van dat pakje gemakje, hij komt altijd rond 12.30 bij ons en dan is er meestal niemand thuis.
En inderdaad komt het maar zelden voor dat je een berichtje krijgt als het pakje bij de buren af is gegeven.
 
Ik haal het meestal af omdat ik met hetzelfde probleem zit.
Een Kiala punt of afhalen bij postkantoor zou voor mij echt top zijn! :)^
 
Kan aan mij liggen, maar als ik een pakje van de buren krijg, dan breng ik het zsm naar ze toe als ze er zijn. Andersom hetzelfde.
Voor mij makkelijker dan na thuiskomst nog een "bezorgpunt" gaan opzoeken.
Zeker met pakjes van Carclean weet je (vrijwel) zeker, dat het er de volgende dag is.

Hartelijke groet,
Kees.
 
Ik bestel vaak online bij Nederlandse bedrijven (o.m. elektronica), en laat dan altijd afleveren op een Pakje Gemakje afhaalpunt vlakbij de Belgische grens, op 20 min rijden van bij mij thuis (en m'n vrouw passeert er elke dag rakelings voorbij op weg naar het werk).
Mocht ook Carclean deze mogelijkheid bieden, zou me dat een hoop kosten voor internationale verzending uitsparen. 100% pro dus!
 
Een Kiala punt zou idd een mooie aanvulling zijn.
Ikzelf haal meestal de bestelling op bij CCHQ omdat het in de buurt is.
En als ik het laat bezorgen gaat het ook prima.
De bezorgen komt altijd tussen half 5 en 5 uur omdat hij dan zeker weet dat ik thuis ben.

Maar zoals eerder gezegd, een Kiala zou een mooie aanvulling zijn.
 
Voor mij zo dit ook ideaal zijn, vorige bestelling was volgens tracking geleverd, niemand gezien of geen pakje.
De dag erna gaan rond vragen en geluk gehad dat het pakje bij de ' Juiste buren ' geleverd waren ( als het bij andere waren misschien minder geluk gehad ) geen papiertje ofzo gehad van ups.
 
shaguar zei:
Kan aan mij liggen, maar als ik een pakje van de buren krijg, dan breng ik het zsm naar ze toe als ze er zijn. Andersom hetzelfde.
Voor mij makkelijker dan na thuiskomst nog een "bezorgpunt" gaan opzoeken.
Zeker met pakjes van Carclean.com weet je (vrijwel) zeker, dat het er de volgende dag is.

Hartelijke groet,
Kees.

Hier ook, buren staan al klaar als ik aan kom rijden, het is weer zover krijg ik dan te horen, nu kent de bezorger de helft van de buurt en geeft hem gerust om nummer 1 af terwijl ik op 13 woon, als daar iemand thuis is krijg ik tenminste die dag nog mijn pakket. Dan smst hij mij waar het ligt :D