• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor: Waarom heeft nog niemand een Bissell Little Green?

testpiloot

Detailing trainee
25 mei 2011
12
32
Hallo allemaal,

Het volgende leek mij voor jullie misschien een interessante tip:kado :

Ik volg al enkele jaren het carclean forum met veel plezier. Tijdens het lezen van de vele interieur topics viel het mij op dat velen hier gebruik maken van Industriële extractors/dieptereinigers.

Aangezien ik ook actief ben op het USA Meguiars online forum, viel het mij op dat vele detailers aan de andere kant van de grote plas, veelvuldig gebruik maken van zogenaamde draagbare extractors van het merk Bissell. En dan met name het model: Bissell Little Green. Het is in Amerika een immens populair apparaat.

Na een korte speurtocht kwam ik erachter dat dit een geweldig praktisch, handzaam en effectief apparaat is, en dat je met deze kleine versie net zulke goede, of zelfs betere, resultaten behaald dan met een industriële Kärcher om er maar een te noemen.

Nu heb ik enkele vragen:

Is er hier iemand op het forum die een Bissell Little Green gebruikt?
Waarom worden die geweldige apparaten alleen in de VS, Canada en UK verkocht?
Hoe kan ik het gemakkelijkst aan zo'n mooi apparaat komen? (Ebay verscheept vanuit de US geen Bissells internationaal voor zover ik weet)

Om er een beeld bij te krijgen wat ik bedoel hier een filmpje:


PS: Er is ook een versie die het water voorverwarmd, en spot treatment heeft.
 
Grote kans dat bijna niemand 'm heeft omdat er in de EU geen leverancier is ...

... en we al een hele goede leverancier en extractor hebben :party:

Hans
 
Op ebay kosten ze rond de 60Euro, alleen +50 voor de verzending. Als ik het filmpje kijk ziet het er handig uit! en voor 60,- laat ik het niet liggen. Hoor ik iemand groupbuy zeggen? :-"


per stuk 62,60- Euro
Verzendkosten per 10 = 340,- dus 34 euro + 62,60 = 96,60 per persoon bij een afname van 10 stuks en bij een afname van 20 stuks kom je op 33 euro verzendkosten dus niet echt noemenswaardig
 
ThaMystery zei:
Op ebay kosten ze rond de 60Euro, alleen +50 voor de verzending. Als ik het filmpje kijk ziet het er handig uit! en voor 60,- laat ik het niet liggen. Hoor ik iemand groupbuy zeggen? :-"


per stuk 62,60- Euro
Verzendkosten per 10 = 340,- dus 34 euro + 62,60 = 96,60 per persoon bij een afname van 10 stuks en bij een afname van 20 stuks kom je op 33 euro verzendkosten dus niet echt noemenswaardig

Zie mijn topic over een groupsbuy mischien is dit wel iets ...
 
dan haak ik af ga geen 90 euro voor een apparaatje als dat betalen...

Wacht liever even tot Tim meer weet over de Alutec ;)
 
dachshound zei:
Kan er niets aan doen, maar moet 't ff kwijt: dit heeft een hoog tupperware-gehalte..:-b
ik vind de ' Aquafilter 2000' er qua uiterlijk niet beter uitzien ....
als het maar werkt he
 
ik zie op internet al omvormers vanaf 13 euro, dat moet kunnen lijkt mij ! Ik heb al een aantal biedingen gedaan op Ebay, kijken welke het gaat worden.