• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor welke

demiesehv

Detailing rookie
4 jan 2023
4
2
Best wel veel gegoogled maar kom er niet uit.

Ik had de bissell spot clean besteld, maar die is zo klein en krikkel dat is niet echt iets durf hem niet te gaan gebruiken dus wil hen retour sturen.

Twijfel nu tussen 3 machines iemand die wat meer kan vertellen of helpen bij de keuze

Karcher 4001 nieuw
Karcher 5.100 nieuw
Numatic george gebruikt
 
Hoe vaak ga je de extractor gebruiken? Als het alleen voor je eigen auto is kun je er beter eentje huren of lenen.
 
Ik zie weinig verschil tussen beide extractors. Zo te zien moet je bij beide nog apart een smalle zuigmond bijkopen, de lange steel heb je niets aan in je auto.
Op de site van Karcher kun je de 4001 met de 5001 vergelijken, zelf zou ik voor de 4001 gaan ivm de prijs want zo vaak gebruik je hem niet.
 
Terug gestuurd was een gebruikte.
Gisteren een vonroc gekocht 117 euro.
Cashback gebruiken en 5 euro korting komt die op net 100 euro.
Vandaag getest en voor die 100 ben ik echt blij dat ik hem gekocht heb.
Alle acceeoires erbij en zelfs een grote fles tapijtreiniger.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en kawazxr
Topic upje.
Ik mis toch wel m'n extractor die echt kaputt was. Bissel Pro. Ooit al eens gebruikt gekocht, maar er zat geen eeuwig leven meer in.
Al een tijdje aan het rond neuzen. Vonroc, Bissel, Karcher, George uiteraard bekeken. Maar ook de Lidl Parkside unit. [mod]a.u.b. geen commerciele links[/mod]
Reservoir grootte, vermogen, snoerlengte, accessoires, ziet er allemaal goed uit. Of mis ik iets?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afhankelijk van hoevaak/veel je hem gebruikt lijkt het op papier een goede keuze.

Heb zelf de Numatic George, deze gebruik ik echter wel wekelijks.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf alleen met de Karcher - 6.100 en Bissel - SpotClean ervaring. Toevallig eergisteren nogmaals de Bissel gebruikt om een vloerkleed van 2x4m schoon te maken en werd weer herinnerd waarom ik 'm niet zo fijn vind; Enorme bak herrie en onvoldoende zuigkracht. De vergelijking maak ik dan ook met de Karcher die op die fronten stukken beter is.

Op papier lijkt de genoemde machine prima, @Smotske. Maja, hoe dat in de praktijk uitpakt... Proberen en reviewen. :p
 
Noord Oost Friesland. vast uit de richting. Maar zoals Q zegt, proberen is ook wat waard. Eerst maar even de Black Friday deal afwachten.