• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

GEZOCHT Extractor

Nathalie

Detailing trainee
3 apr 2019
20
28
26
Hey forum gekkies,

Zoals de titel al verraad, ben ik op zoek naar een extractor.
Heb al even zitten neuzen, maar een nieuwe george vind ik te duur. Kwam ook uit op een extractor van karcher maar die kost ook 300 euro nieuw.. aangezien ik alleen mijn eigen auto ermee wil doen en wellicht eens de mat in huis wil ik toch maar proberen of iemand iets tweedehands aanbiedt:) .

Voorkeursgebied: Zuid-Holland.

Ik hoor het graag.

Nathalie

Detailing trainee
3 apr 2019
20
28
26
@Rednose beetje te ver rijden (ruim 2 uur) .. Ik zou ook graag een Kärcher of George willen eigenlijk. Hoor daar goede dingen over. Maar alsnog bedankt:)

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
2.684
193
38
Utrecht
Vroeger had cc deze machines in het assortiment, ik weet alleen niet meer wat de naam is. Had er destijds ook 1 en was er best tevreden van. Kan dit apparaat buiten cc ook niet meer vinden. Misschien als je pusht dat cc wel een groupbuy start voor een monello extractor :p

• Leuk
Reactions: Cordoba en Nathalie

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
2.724
193
58
extra2000.jpg

Een paar jaar terug een vrijwel identiek apparaat (Hydro 7000) overgenomen als dat Nicknameless heeft geplaatst. Overigens kun je ze ook gewoon huren bij DHZ-zaken en verhuurbedrijven (Bo-rent/Boelens enz.) alleen heet het dan een tapijtreiniger. Wel opletten dat je er dan ook een kleine borstel bij krijgt, omdat je met grote borstel en lange steel in een auto niet uit de voeten kan.

Andere optie is dat je de boel eerst bevochtigd met een Kwazar handpomp, en met een waterzuiger de boel weer schoon/droog maakt.

• Leuk
Reactions: Nathalie

ahvanneck

Detailing rookie
11 nov 2019
6
15
40
Apeldoorn
Niet dat je het zoekt...

Maar ik heb laatst een hele smerige skoda fabia schoongemaakt met een DIY extractor. Gewoon een plattezuigmond verwarmt en nog platter gemaakt. Het aanbrengen van schoonmaak middel (valvet carpet cleaner) gedaan met een plantenspuit en later nog met een hogedruk pomp. Dat laatste werkt trouwens een stuk beter om diepliggend vuil los te krijgen.
20191024_111321.jpg

• Leuk
Reactions: Timm

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
843
123
40
Doetinchem
Wat ook goed helpt is een speciale foamsprayer.. Meguiars had ze toen in het assortiment. Als je dan sprayde, kwam er geen vloeistof uit, maar echt foam