• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Facebook 'Like' Button als test in onze webshop geplaatst!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.841
200
Berkel en Rodenrijs
Binnenkort (lees: ooit) komt de geupdate versie van onze website online, met o.a. ondersteuning voor Facebook en andere social media. Omdat we jullie niet zolang willen laten wachten, hebben we alvast een experimentele 'Like' (Aanraden in net Nederlands) button gemaakt.

Deze 'Aanraden' button vind je terug op de pagina van elk product.

We zouden het op prijs stellen als jullie de button uitvoerig willen testen, dus vind je één of meedere producten leuk, en/of wil je een product onder de aandacht brengen bij je Facebook-vrienden, 'Like' het product dan en meld je bevindingen in dit topic.

Thanks!

FBLike.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Like :)

Meteen even een paar keer geprobeerd.
Als je de knop aanklikt, geen tekst ingeeft en toch op 'op facebook plaatsen' klikt, komt het niet op je profiel te staan. Wel hoogt het getal op de webshop op.

Als je een tekst ingeeft, en het plaatst op je facebook krijg je dit te zien:

de1tza.webp

Jammer van de paragraaf tags, verder nice!

Ok, dus momenteel lijkt het verplicht te zijn om commentaar aan je like toe te voegen. Ik geef het door.

Die 'tags' in de tekst hebben we ook ontdekt, dat wordt iets lastiger om aan te pakken, maar hij staat op de to-do-lijst.

Jammer dat ik nu in het forum nog geen 'thanks' of 'like' kan doen op je bericht :-b

Net ook even getest en inderdaad, hij telt hem mee, maar hij plaatst hem niet als je geen commentaar geeft op / over het product. En daarna kun je het niet meer wijzigen.

Het probleem is dat het code van Facebook zelf is en de bug zit dus in die code. ]-0

DannyL zei:
Jammer dat ik nu in het forum nog geen 'thanks' of 'like' kan doen op je bericht :-b

Hoewel het idee van de 'Thanks' of 'Like' button op het forum best aardig is, heb je altijd een aantal mensen dat misbruik maakt van zo'n button en het gebruiken om te irriteren. Je zag dat op het AD forum goed, een kleine club misbruikte de knop stelselmatig en uiteindelijk is ook daar besloten om de knop uit te schakelen.

Wel willen we dit jaar eenzelfde Facebookbutton maken om bijvoorbeeld een topic onder de aandacht te kunnen brengen op de tijdlijn van je Facebookpagina.

Wel goed dat je het meteen gevonden hebt.. Hopelijk wordt dat ooit door FB nog es gefixt..
Bedankt voor de uitleg

Heb m net ook even geprobeerd (bij de Peluche Verde) en hij komt, zonder commentaar, gewoon op mijn FB te staan. :-)^

ff4phv.webp

Schrijf je reactie...