• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Falcongek stelt zich voor

falcongek

Detailing addict
13 feb 2013
38
52
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rinke en lees al een tijdje mee.
Ik heb een ford falcon uit 1963.
Gezien het verbruik van 1op 6 á 10 (afhankelijk van de nukken van de carburateur) rofl ben ik op zoek gegaan naar een gerelateerde hobby waar ik de auto ook bij kan gebruiken en die wat beter voor de portemonnee is :-)^ .

Na veel wikken en wegen toch maar de knoop doorgehakt en me aangemeld.
Inmiddels een meg's new car set voor 4 tientjes kunnen scoren en vandaag de fm10 binnengekregen (man afwassen is nooit meer hetzelfde :-b )

Samengevat:
Foto's

dsc08213ir.webp

dsc08066h.webp

[URL]http://imageshack.us/scaled/large/201/dsc06684.jpg

Als de middelste te groot is, mijn excuses.

Greetz Rinke

Welkom falcongek!

Een beauty zeg: die maakt de weg weer een stuk mooier!

Alleen clio13 zei het al: goed voor je portemonnee is dit forum niet echt...:-b Voor je het weet staat je kast vol..:lol

Mooie ford, is deze met v6 of v8 ?
Heb wel een zwak voor aparte/of oude auto's , je zal mij niet in zo'n nieuw hok zien zitten waar er al 10 van staan in de straat...maarja ieder zijn ding natuurlijk.;-)

Oja ,m'n Mini past zeker achterin.:-b

Ha,

Allemaal bedankt.

@AVN het is een lijn 6,met een 3 bak stuurversnelling. Dat van die mini in de achterbak valt wel mee. de falcon is ontwikkeld als compact model en is slechts net geen 5 meter lang. Ik ben zelf 2,02m en kan nog net in de achterbak liggen met de achterbank plat.

@ Blackpassat De cortina is als ik het mij goed voor de geest heb een tijdsgenoot van de Falcon, dus kan dat heel goed.

Vandaag de fm10 met valma als schuimmiddel eens uitgeprobeerd op de kar van de baas, vlak voordat ik hem de krasstraat doorstuurde. (ja ik weet het, maar heb binnenkort een congres in Belgie, en de wagen zat onder de bagger). Ps de wasstraat kreeg hem dus niet eens helemaal goed schoon.....
Iets te veel schuim :lol hij begon te sputteren.. maar al doende leert men. Maar ik zag wel al het effect van het schuim.

Zodra het weer wat beter wordt zal ik de falcon eens goed gaan wassen. Wees gerust die is nog nooit in de wasstraat geweest. Ik heb hem altijd in de handbox gewassen.
Ik zal nog wel even wat klei moeten aanschaffen. (snap de opmerkingen over geen goedkope hobby héél erg goed :rules )

Ideeen? Hij is met toyota lak overgespoten.

Groet,

Rinke

Deze gemist zie ik net :(
Allereerst welkom, en wat een mooie verschijning !
Toevallig nog iets van een foto van de binnenzijde .... wel schieuwsnierig naar.

Ha, mk-us,

Een beetje wazig, maar beter heb ik nu niet. :-"

dsc03619et6.webp

dsc03714xf1.webp

En dat oranje kleurtje komt door de flits. Het is rood :lol

Ik zal eens een foto van het interieur maken (nadat ik er de stofzuiger doorheen heb gehaald)

Greetz,

Rinke