• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[FAQ en adviezen] AluTech NTSR 20 Extractor

Vandaag voor het eerst toegekomen aan het gebruik van de extractor, geprobeerd op een achterbank.
Kwam niet zo veel rommel uit, maar op 1 plek werd er bruin water opgezogen.

Heeft iemand hem al gebruikt op stoelen met stoelverwarming, en vooral, doen ze het nog:p
 
ja ikke, maar mijn stoelverwarming op de bestuurders stoel was toch al doorgebrand (klote seat is al 4e keer), maar die op de bijrijdersstoel doet het nog prima, gewoon goed laten drogen, en dan pas gebruiken.
 
Ik zit er ook aan te denken om een extractor aan te schaffen. Zijn er ook nog alternatieve/soortgelijke apparaten?
 
Gezien de zeer goede prijs/kwaliteit van deze extractor kan ik je deze van harte aanbevelen. Eventuele extra/reserveonderdelen zijn ook bij Carclean te verkrijgen. In deze prijscategorie vind je denk ik weinig andere apparaten.
 
Kan die ook insprayen? Destijds heb ik het apparaat voor een zacht prijsje kunnen kopen in een groupbuy, dat maakt daarom de prijs/kwaliteit voor mij beter. Nu is de karcher iets goedkoper maar ik heb geen ervaring met dat apparaat. Ik weet wel dat je bij Carclean altijd perfecte service hebt mocht er iets suk gaan.
 
Wil CC uiteraard niet hun beleg van de boterham afpakken, maar het scheelt wel € 50,- en daar kan je toch weel mooi wat andere produkten voor kopen.

Zijn er mensen die een andere extractor gebruiken?
 
De Karcher is ook een prima ding. Helaas ging die bij ons (we hadden hem gekocht voordat de AluTec er was) al snel kapot, sproeien deed ie niet meer goed maar dat zal vast niet bij allemaal zo zijn.
 
beest23 zei:
Wil CC uiteraard niet hun beleg van de boterham afpakken, maar het scheelt wel € 50,- en daar kan je toch weel mooi wat andere produkten voor kopen.

Zijn er mensen die een andere extractor gebruiken?

Ik heb niet zulke geweldige ervaringen met de service van Karcher!
Ik heb om die redenen de Alutec bij CC gekocht! Van meerdere mensen hier op dit forum heb ik enkel positieve ervaringen gehoord!
De extractor heb ik nu enkele keren gebruikt en ik vind 'm super!!! Zelfs de fles extractorvloeistof die erbij zit is zeer goed! Het feit dat je de losse hulpstukken gewoon bij CC kan bestellen vind ik ook ideaal.

Mvg Robin
 
Hmmm 2 wat minder positieve reacties over de Karcher...
Jammer dat ik de groupsbuy gemist heb.