• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

February Detail Night @ Carclean.com

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
February Detail Night @ Carclean.com

Na de mislukte poging in december (sneeuw, vorst en andere ellende) doen we weer een nieuwe poging! :party:

We vinden het leuk om deze winter een gezellige klantenavond te organiseren en wel op vrijdagavond 18 februari van 18.00u tot 22.00u.

Altijd al kennis willen maken met andere liefhebbers? Wil je je ervaringen delen en, onder het genot van een hapje en een glas glühwein, producten of machines bij ons uit proberen? Gewoon bijkletsen kan natuurlijk ook. Het gaat bij deze avond om de gezelligheid!

Schrijf je dan in voor deze leuke avond, de toegang is gratis. Het aantal plaatsen is beperkt, dus VOL=VOL! Je kan je hier inschrijven. De mensen die nog ingeschreven stonden voor de December Detail Night, staan nog op de lijst, maar we verwachten dat er wat uitschrijvingen zullen komen. Voor nu zijn er tijdelijk 10 extra plaatsen gemaakt, zodat er toch al ingeschreven kan worden.

We proberen dan de concept pot van de Ibrido hier te hebben, maar te is wat krap. Ik hoop dat dat lukt (nog steeds ;) ).

Je hebt op deze avond ook de mogelijkheid om producten aan te schaffen in onze showroom.

En wederom: we hebben er zin in. x-]


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals het er nu uitziet ben ik ook van de partij eens even kennis maken met iedereen...en met de mensen van CC, die sturen tenslotte altijd netjes mijn spulletjes op:-b

EDIT: en hoogst waarschijnlijk weer wat aanschaffen:party:
 
Leuk:)^
Ik ben er ook op 18 februari
Iik had mij ook al ingeschreven voor december datail night

Lenn:) :)
 
Had me al ingeschreven voor december, dus ik hou hem nu ook vrij.
En nu maar duimen dat het niet spontaan lente wordt, anders komt die glühwein nooit op.... :-"
 
Kan het niet maken om niet op de verjaardag van mijn vriendin te zijn, dus kan er helaas niet bij zijn.... :(
 
Dit ga ik weer niet halen, ik sta tot 6u in Tessenderlo, en dan zijn het nog minstens 3u rijden. :(