de marbella van mijn vrouw,zou was de auto met hele mooie stickerd dr op:-b
Ben 3 dagen op het gemakje bezig geweest en ik heb nu een ferrari marbella van 20jaar oud,glimmen als mijn kale kop met cocosvet dr op
Gewassen met orange degreaser en een scheutje APC van poorboys
Gekleid met purple paint putty van DJ en mothers clay
Klei lube Valet pro-citrus bling 1:16
wederom gewassen met Megs ultimate wash and wax
Al het wassen gebeurt tegenwoordig bij mijn met kalkvrij water,en straks ook nog sedimentvrij:dance:
zo ook vul ik mijn glass,apc en alles wat ik voor detailen moet verdunnen af met kalkvrij water!!
Gebruikte pads met compunds Hamach step1 mixed met SSR3(tip van dwayneNMGN)cutting burgundy van megs
daarna ssr2 op een polishing pad van megs
D151 op light polishing/finishing van LC
HD Car Car-Poxy op zwart en na 1.5 uur Mothers Wax Top Coat op een blue pad LC
Dit is het resultaat en ik kan niet heel goed overbrengen op de foto hoe hij echt is heb maar een simpele camera
gr Jeroen aka ADje aka Zuidwest10
trims in de Black wow voorbehandeld met apc van poorboys,en daarna met water en alcohol 5050:dance:
Ben 3 dagen op het gemakje bezig geweest en ik heb nu een ferrari marbella van 20jaar oud,glimmen als mijn kale kop met cocosvet dr op
Gewassen met orange degreaser en een scheutje APC van poorboys
Gekleid met purple paint putty van DJ en mothers clay
Klei lube Valet pro-citrus bling 1:16
wederom gewassen met Megs ultimate wash and wax
Al het wassen gebeurt tegenwoordig bij mijn met kalkvrij water,en straks ook nog sedimentvrij:dance:
zo ook vul ik mijn glass,apc en alles wat ik voor detailen moet verdunnen af met kalkvrij water!!
Gebruikte pads met compunds Hamach step1 mixed met SSR3(tip van dwayneNMGN)cutting burgundy van megs
daarna ssr2 op een polishing pad van megs
D151 op light polishing/finishing van LC
HD Car Car-Poxy op zwart en na 1.5 uur Mothers Wax Top Coat op een blue pad LC
Dit is het resultaat en ik kan niet heel goed overbrengen op de foto hoe hij echt is heb maar een simpele camera
gr Jeroen aka ADje aka Zuidwest10
trims in de Black wow voorbehandeld met apc van poorboys,en daarna met water en alcohol 5050:dance: