• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ferrari Marbella 20jr OUD

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
de marbella van mijn vrouw,zou was de auto met hele mooie stickerd dr op:-b

PC220003.webp

Ben 3 dagen op het gemakje bezig geweest en ik heb nu een ferrari marbella van 20jaar oud,glimmen als mijn kale kop met cocosvet dr op:D
Gewassen met orange degreaser en een scheutje APC van poorboys
Gekleid met purple paint putty van DJ en mothers clay
Klei lube Valet pro-citrus bling 1:16
wederom gewassen met Megs ultimate wash and wax
Al het wassen gebeurt tegenwoordig bij mijn met kalkvrij water,en straks ook nog sedimentvrij:o:dance:
zo ook vul ik mijn glass,apc en alles wat ik voor detailen moet verdunnen af met kalkvrij water!!
Gebruikte pads met compunds Hamach step1 mixed met SSR3(tip van dwayneNMGN)cutting burgundy van megs
daarna ssr2 op een polishing pad van megs
D151 op light polishing/finishing van LC
HD Car Car-Poxy op zwart en na 1.5 uur Mothers Wax Top Coat op een blue pad LC
Dit is het resultaat en ik kan niet heel goed overbrengen op de foto hoe hij echt is heb maar een simpele camera
gr Jeroen aka ADje aka Zuidwest10

P9290026.webp

P9290025.webp

P9290023.webp

P9290022.webp

trims in de Black wow voorbehandeld met apc van poorboys,en daarna met water en alcohol 5050:dance:

Wererom heren thx:ja
@danny,dat valt wel mee hoor!!ik doe nadat ik de black wow heb aangebracht na een kwartiertje te hebben
"gecured"even na afnemen met 5050 alcohol en kalkvrij water!!

Netjes, rood zoals rood moet zijn.

Maarre,

zuidwest10 zei:
wederom gewassen met Megs ultimate wash and wax

Waarom een auto wassen met een product waar een waxtoevoeging in zit?
Je gaat em daarna toch polijsten.

Valt me op dat veel mensen dat doen.

Ik zie daar totaal het nut niet van in... :weetniet

@alias naamloos:-d ,stond vooraan in het rek van de shampoo's,was te lui toen ik het ging doen:klap dus ja zonde maar for give me,de rest heb ik toch wel netjes gedaan toch???thx anyway!!

Mooi rood is niet lelijk!!

Ennug... volgens mij wonen wij 3 straten bij elkaar vandaan zo aan de huizen te zien.... Eens een keer samen poetsen?! M'n Alfa staat nu btw bij de spuiter.