• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=4550]@nova_niek[/USER]

Ja ik heb zeker wat ontdreuning aangebracht op de vloer, en ook wat extra isolatie onder het tapijt. In de deuren helaas niet; ze zijn ook al wel redelijk goed gedempt vanuit de fabriek maar de structuur die aan de binnenkant op de deuren zit, zorgt er voor dat het daar niet mogelijk is. Qua sub had ik eigenlijk liever een wat grotere gehad, maar dit was echt het grootste wat ik kwijt kon (met geen cm meer over tussen passagiersstoel en achterbank, in de voorste stand). Dus dan maar het beste wat er in 8 inch te koop is (8w7 was helaas te diep).gelukkig gaat dit zeker diep en hard genoeg, het hoeft ook geen festival volume te zijn voor mij.

(Het is trouwens een 4 zitter btw in theorie, al moet je wel erg klein zijn om achterin je benen kwijt te kunnen).