• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Festool

Zag hem ook net staan, mooie toevoeging weer voor de webshop. Zie wel dat ie enkel op bestelling is, misschien even vermelden voor eventueel geïnteresseerden hoe lang de levertijd is?
 
Mooie toevoeging in het assortiment! Mogen we meer machines verwachten zoals bijvoorbeeld de AEG PE150? Het gat tussen de heel aantrekkelijke prijs van de PRO900 en de ongekend mooie Shinex is wel erg groot..
 
Tim zei:
Jee, jij hebt ook alles snel in de gaten :D
Tja, verder geen normaal sociaal leven he. Dan ga je maar wat forums en webshops afstruinen.. ;)

'T is zeker een mooie toevoeging voor de liefhebber. Festool levert over het algemeen erg mooie spullen.

(ik zag trouwens nog een andere nieuwe naam in het merkenlijstje verschijnen)
 
Ik heb hem in ieder geval niet voor de heb maar voor de kwaliteit.
 
Dibbuz zei:
Ik heb hem in ieder geval niet voor de heb maar voor de kwaliteit.

+1

En omdat ik nou eenmaal een Festool addict ben :p

Ik twijfel nog tussen een 2de DAP of de nieuwe 90mm polijstmachine van Festool Rotex RO 90 DX FEQ-Plus :heart_eyes:

Zie folder

Maar het prijsverschil is erg GROOT: 135 tegen 473 euro 8o

Waarom een 2de DA(P)? Heel simpel, ik wordt een beetje moedeloos van het iedere keer wisselen van de backinplate.

De nieuwe Rotex is nog niet leverbaar, pas eind Mei.
Als het een beetje meezit, krijg ik 22 April van de vertegenwoordiger van Festool de demo machine.

Ik heb er al mee gewerkt, viel me niet tegen.

Uiteraard volgt dan een review :ja