• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff de introductie dan maar

grienske

Detailing rookie
27 jan 2009
32
0
hoi mijn naam is kenny griens ( alias grienske) :-p

ik kom uit maastricht

en rijd in een een donkerblauwe (midnightblue) golf IV 2.0 16v uit 2001

aangezien mijn grootste hobby mijn auto is moet hij natuurlijk wel egt schoon zijn

en ookal poetste ik soms 4 uur ik had toch nooit het gewenste resultaat en ik

ben nu al een paar dagen op deze site en natuurlijk het forum aan het rondneuzen

en ik moet zeggen ik heb echt super veel gehad aan alle tips and tricks die vele van julie erop gezet hebben $$) :cool

en ga deze week meteen een bestelling de deur uit gooien :jippie

maar genoeg gel*l and start detailing maar zou ik zegen voor mezelf :P:-d

Hey dat is een 'oude' bekende. Welkom op het forum Kenny! :-p

Is die golf met die zilveren spiegelkapjes die vanmiddag bij je op de oprit stond van jou?!

Xizer zei:
Hey dat is een 'oude' bekende. Welkom op het forum Kenny! :-p

Is die golf met die zilveren spiegelkapjes die vanmiddag bij je op de oprit stond van jou?!

jeps dat is die van mij alleen zonder de 18ers eronders helaas maar ja moet voor de wintertijd even he

en hoe raak jij bij mij thuis verzeild dan :-p

wel leuk dat ik hier weer bekenden tegen kom :-d

grienske zei:
jeps dat is die van mij alleen zonder de 18ers eronders helaas maar ja moet voor de wintertijd even he

en hoe raak jij bij mij thuis verzeild dan :-p

Ik was aan het joggen en kwam bij jullie langs. Wat me opviel waren de zilvere spiegelkapjes op een donkere golf, vandaar dat het is blijven hangen. ;-p

Je kunt trouwens ook eens bij mij langskomen als je wilt Kenny. Kijken we samen wat je het beste kunt bestellen en kun je als je wilt wat producten uitproberen. ;)

Xizer zei:
Je kunt trouwens ook eens bij mij langskomen als je wilt Kenny. Kijken we samen wat je het beste kunt bestellen en kun je als je wilt wat producten uitproberen. ;)

hey kerel ja is prima moet je je adres en gsm num maar even pmen en dan maak ik wel een afspraak met je

dit is trouwens mij eerste lijst die ik met en met ga bestellen is natuurlijk niet alles maar is een begin en jullie zullen zien dat ik in het begin helemaal ga voor de megs puur omdat ik er erg mee vertrouwd ben en ik het egt top vind

1xMeguiar's Microfiber Washmitt of Meguiars Lambswool Washmitt weet niet wat beter is van de twee wat raden jullie aan
3xMeguiar's Water Magnet
2xMeguiar's Gold Class Car wash
2xMeguiar's Smooth Surface Clay
2xMeguiar's Quick Detailer
6xMeguiar's Gold Class Supreme Shine Microfiber
2xMeguiar's Deep Crystal Paint Cleaner
4xMeguiars Gold Class Even Coat Applicator Pads
1xMeguiars Deep Crystal Polish
2xMeguiar's NXT Tech Wax 2
2xMeguiars Gold Class Paste Wax

en als jullie nog aanvullingen hebben of in plaats vans hoor ik ze graag zodat ik uiteindelijk de perfecte lijst voormezelf kan gaan samenstellen en da päkketjes kan laten binnen stromen hahaha :-p

Goed bezig :cool

3xMeguiar's Water Magnet -> check ff voor één betere droogdoek (miracle dryer van chemical guys of de Poorboy's Waffle Weave Drying Towel).
2xMeguiar's Gold Class Car wash -> misschien één grote fles kopen?
2xMeguiar's Quick Detailer -> misschien één grote fles Last Touch kopen?
4xMeguiars Gold Class Even Coat Applicator Pads -> misschien 2x gewone gele applicators en 2x even coat?
2xMeguiar's NXT Tech Wax 2 -> één is genoeg, kan je het geld opzij zetten voor een andere wax om uit te proberen
2xMeguiars Gold Class Paste Wax -> één is genoeg, kan je het geld opzij zetten voor een andere wax om uit te proberen

Zoveel meningen, zoveel lijstjes...

Ga inderdaad ff bij Benny (Xizer) langs, dit aanbod kan je gewoon niet laten liggen.

Succes!