• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ff kennismaken

Nick1407

Detailing guru
9 jul 2017
1.914
173
Averbode
hallo iedereen,
Ik ben ondertussen bijna aan m'n 37ste levensjaar toe.
Ik ben woonachtig in Vlaams-Brabant te België.
Ben reeds een paar maand actief aan het meelezen op dit forum en heb al vrij veel kennis opgedaan dankzij jullie.
De microbe van het poetsen van wagens zit er al dik 15 jaar in, maar heeft het laatste jaar echt de bovenhand gekregen.
Begin dit jaar ben ik naar een detail day van Meguiars geweest en heb ik kennis gemaakt met het excentrisch polijsten. Niet veel later heb ik mezelf een DAP900 aangeschaft en nu is het niet meer te stoppen!
(Ik denk dat praktisch iedereen hier het gevoel kent).
15 jaar geleden deed ik mee aan tuning meetings en heb ik nader kennis gemaakt met het toen nog groeiende merk Meguiars. Daarna is het een tijdje op de achtergrond geraakt...
Ondertussen begin ik meer en meer andere merken en aspecten van valeting en detailing te ontdekken. Ook YouTube helpt me hierbij...
Ik hoop nu ook actief te kunnen deelnemen aan de topics hier op het forum.

Ik heb een bedrijfswagen en deze krijgt meer TLC dan het hele wagenpark van ons bedrijf samen.

Vrouw lief heeft een BMW f20 118i in sport uitvoering.
 

Bijlagen

  • IMG_1028.JPG
    IMG_1028.JPG
    209 KB · Weergaven: 126
  • IMG_0828.JPG
    IMG_0828.JPG
    389,8 KB · Weergaven: 130