• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen

Alex74

Detailing rookie
25 mei 2016
2
2
50
Barneveld
Goedemorgen allemaal,

Ik ben Alex en ik kom uit Barneveld. Ik ben vaak bezig in mijn garage met prutsen aan mijn twee auto's en motor. Ik ben me aan het inlezen op dit forum omdat ik graag een keer wil starten met het polijsten - waxen van onze zwarte Clio. Nog genoeg te leren als ik dit forum zie.
Ik wil op korte termijn een eerste bestelling plaatsen waaronder een DAP900 of een DAP900plus en een starters pakket. Dinsdag as volg ik een workshop polijsten bij Wim Vos.

Oh ja ik wil starten met de zwarte Clio van mijn vriendin. Deze hebben we nieuw gekocht in 2010 en heeft lichte krassen en de echte glans is verdwenen.
Zelf rijd ik een donker grijze Passat Variant uit 2009 die daarna aan de beurt is.

Wordt vervolgd

Welkom!

Kom zelf ook uit Barneveld en heb ondertussen een redelijke collectie opgebouwd en al redelijk wat auto's gepolijst.
Kom gerust een keer langs als ik aan het poetsen ben met de DAP900 (v2).
Als je keer iets uit wil proberen van de spullen die ik heb, geef je maar een seintje.

Succes ermee!

Bedankt allemaal! Ik vind het nu al een leuk en leerzaam forumo_O

@ArnoldG bedankt mede Barnevelder. Ik houd me aanbevolen om een keer bij je te kijken. Wil je een berichtje sturen als je een keer aan het werk gaat met de de DAP?