• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen

Krikke

Detailing guru
16 aug 2018
462
150
37
hoy hoy

ik ben kristof
een beginnend detailer of dat probeer ik toch te zijn :blush:

mijn voertuig voor de moment is een opel zafira van 2009

moesten jullie nog vragen hoor ik ze graag
 
nog niet zo veel ;) momenteel heb ik hier enkel wat shampoo clay bar en ne rotary met finishing pad

bedoeling is wel om dit stelselmatig uit te breiden maar met 3 ukkies is dit niet zo vanzelfsprekend
 
in principe heb je gelijk. maar in my personal twisted mind vind ik de rotary beter om mee te beginnen
de auto die ik heb staat sowieso vol met krassen van de vorige eigenaar en ik heb ook zo iets in het achterhoofd van als je kunt werken met een rotary kun je het ook met een DA. als je kunt werken met een DA kun je nog niet perse werken met een rotary

moest ik een nieuwere auto hebben die net wat beter was behandeld door de vorige eigenaar was dit wel een andere zaak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het forum Kristof.

Leuk uitgangspunt dat als je met een rotary kan werken dat je dat dan ook zeker met een DA kan. Maar dat maakt een rotary nog geen machine om mee te beginnen. Beejte zelfde idee als rijles nemen in een Lamborghini of Pagani... Ook als je auto nu vol krassen staat, dan zul je waarschijnlijk toch wat bij moeten laten spuiten op het moment dat je door de lak heen gaat... Het lijkt me toch meer dat als je de nodige ervaring hebt met een DA, dat je dan eens de opstap naar een rotary zou kunnen maken. Bovendien laat een rotary standaard hologrammen achter die je hoedanook met een DA zou moeten verwijderen. ;)
 
Laatst bewerkt:
je moet van mij gene schrik hebben marcel ;) ik heb verre van een kort lontje
ik ben zelfs een voorstander van kritiek :) zolang het maar leerzame kritiek is

ik heb me ook niiet bepaald ingeschreven op een forum om wolkjes onder mijn gat te krijgen :joy:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha de korte lontjes :p tegenwoordig.

Als het voor jou niet uitmaakt iets te beschadigen met rotetend, en bereid ben dat risico te nemen is dat gewoon prima toch, goed dat heren hierboven het i.i.g aanhalen.

Als je bumpertje moet laten overspuiten bijv. Kost dat vaak een flinke duit.
 
het is zeker positief dat de heren het aanhalen.
voor het zelfde geld wist ik nog niet van het bestaan een da en ging ik f lekker los met de rotary :scream:
 
Laatst bewerkt door een moderator: