• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DraXken

Detailing rookie
7 mrt 2019
1
5
Hoi Iedereen,

Ik kom uit Leopoldsburg, België en kreeg de link naar dit forum van een collega. Massa's nuttige informatie hier! :)

Ik rij graag met een zuivere, opgeruimde wagen. Daar word ik blij van. Nu heb ik een nieuwe Peugeot 3008 en voor het eerst lederen zetels en was ik eigenlijk op zoek naar informatie over het onderhoud van leder enzo. Ik denk alvast dat ik hier alles zal vinden wat ik nodig heb :)
115232

En als we hier dan toch zijn, kan ik de rest ook eens goed doornemen. Als ik de foto's zie van sommige leden, besef ik dat ik hier nog veel kan leren over het poetsen van mijn wagen!

Groetjes,
Pascal
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Welkom op het forum! Het leer is nog nieuw en voeden hoef je niet meer te doen. Het leer is zo bewerkt (geverfd) en uitgerekt dat het verstandiger is om het leder te beschermen met bijvoorbeeld Dodo Juice Leather Sealant of nog duurzamer met Gyeon Q² LeatherShield. Het onderhoud is dan vooral makkelijk. Lees: schoonhouden.