• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

FF voorstellen

Bumpy

Detailing trainee
15 feb 2024
55
45
Friesland
Hallo!

Mijn naam is Gerbrand, woonachtig in Friesland. Werkzaam als Project Engineer.

Al enige tijd aan het lurken op het forum, nu toch maar eens registreren.

Ik ben sinds augustus 2023 de trotse eigenaar van een G22 BMW 430i in de kleur Portimao Blue. Sinds ik deze auto heb gekocht ben ik haar weer met de hand gaan wassen, eerst in de wasbox, sinds een paar maanden thuis op de oprit.

Hogedrukreiniger:

IMG-20240127-WA0013.jpeg

Hoge druk slang haspel:

IMG-20240127-WA0014.jpeg

BLO r

IMG-20240127-WA0024.jpeg


Chassis reiniger :

IMG-20240127-WA0022.jpeg


vorige BMW's gingen gewoon door de lokale (was)krasstraat ;-(



Zomer velgen (set #2)
20231222_151634.jpg

Zomer Velgen (Set #1)

20230909_084524.jpg


Winter velgen :

20231215_153909.jpg


Ze (Cordelia) is voorzien van een keramisch coating (niet door mij aangebracht)
 

Bijlagen

  • IMG-20240127-WA0024.jpeg
    IMG-20240127-WA0024.jpeg
    207,4 KB · Weergaven: 15
  • IMG-20240127-WA0024.jpeg
    IMG-20240127-WA0024.jpeg
    207,4 KB · Weergaven: 15
Wolkom!
Hele mooie kleur dat portimao blauw. En geen neppers, die Alpinas.
Al deze was spullen sinds Augustus?
 
Laatst bewerkt:
Wolkom!
Hele mooie kleur dat portimao blauw. En geen meppers, die Alpinas.
Al deze was spullen sinds Augustus?
nee, geen neppers die alpina's, these are the real deal ;)

wat betreft de spulletjes, de verzameling (het virus) is vanaf augustus gegroeid, begint met een emmer, naar een washmit, naar een dubbele set emmers met gridguards, naar droogdoeken, HD, HD slanghaspel, foam canon, shorty pistol, enfin, je snapt het wel denk ik ;)
 
  • Leuk
Reactions: Smotske
Mooie Bimmer! En zeker in deze kleur, die je best weinig ziet. Ik ben ook fan van het rode interieur, een gedurfde combinatie maar er zijn al genoeg mensen die zoiets niet aandurven. :grinning: De Alpina's staan hem ook goed, de andere velgen ben ik minder van gecharmeerd, maar alles is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind deze generatie erg goed rijden, al eens een roadtrip met zo'n 430 gemaakt en dat beviel goed, balans en stuurgevoel duidelijk beter en leuker dan de generatie ervoor (minder onderstuurd).

Ook al mooie spullen verzameld. Hoe bevalt de chassisreiniger? Zoiets zoek ik ook nog voor mijn Nilfisk / pistola corta.
 
  • Leuk
Reactions: Bumpy
het is niet alleen maar rood ;)
DRIVERDOOR_51AP_1685691512581.pngDASHBOARD_51AP_1685691512581.png

Op zich werkt de chassisreiniger goed, bij mijn eigen auto is het meer het idee om de zoutresten er onder weg te halen, bij de auto van mijn zus/zwager kwam er nogal wat troep (ook) onder de auto vandaan. Het moet gezegd worden dat dit duo (nog) niet zo detail-minded zijn en de auto als vervoermiddel zien ;)

wat betreft de kleur: bij mij in de stad rijden er IIG nog 2 Portimao blue BMW's rond, waarvan eentje Frozen (I4) en de ander een G20 ;)
 
  • Leuk
Reactions: Jellezz en Smotske