• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen

sjakkes

Detailing rookie
3 aug 2010
18
0
hey mensen!

ik ben peter, 22 jaar en woon in het mooie limburgse dorpje Sint Joost
ik ben nieuw hier. ik rijd in een ford puma wide body, pas gespoten en nu wil ik hem toch echt goed laten blinken en de lak goed verwennen.

hier alvast een paar fotos van de puma:

27xplb5.webp

25g9gtx.webp

2wqh5yd.webp

2hprd5y.webp

alle werken zelf uitgevoerd vanaf het laswerk tot het afplakken. het spuiten heb ik overgelaten aan een vakman.

kleur is trouwens porsche macadamia bruin. mooie donkerbruine kleur met heel veel gouden metallic deeltjes.

op dit moment gebruik ik nog de producten van kenotek maar daar ben ik dus niet bepaald tevreden over. die gaan dus fijn over naar mijn vader die ik na heeeeel lang praten eindelijk van die smerige wasborstel heb afgekregen! als alles meezit komt ergens deze week een eerste pakketje dodo juice aan. de supernatural shampoo, need for speed vloeibare wax, en de red mist detailer.

dan heb ik nog een vraag, wat zou ik het beste kunnen gebruiken om mijn SUÈDE interieur te reinigen (dus GEEN alcantara!)

Welkom op het forum, mooie puma, veel respect voor al het werk dat er inzit!
Suede heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat het wel een gevoellige stof is, misschien best even contact opnemen met carclean zelf.
Kenotek is een tijdje populair geweest in het tuning wereldje, echter vind ik de product niet goed, doe die dus maar weg ;).

danku danku :)

die kenotek gaat bij de rest van de poetsspullen van mijn vader..
zoals je zegt kenotek is populair geweest, en nog steeds, maar ook ik heb er slechte ervaringen mee. ook de polish&wax die ze nu hebben, vind ik helemaal niks waard! had de puma ermee gedaan, en ik poets nogal vaak mijn auto ook met de kenotek shampoo in de juiste dosering, maar na 2 weken was er al niks meer van de wax te merken en was de hele auto net als schuurpapier zo grof. mooi in de kast dus die rommel :P
enige waar ik wel tevreden over ben van kenotek is de interior cleaner. deze gebruik ik wel eens afentoe om de hardnekkige vervuiling van mijn wit/bruine suede interieur mee weg te krijgen, maar doe dat niet met een gerust hart... ik weet niet of dit geheel veilig is voor mijn suede

"we" zijn inderdaad zeldzaam aangezien er destijds maar iets van 1800 verkocht zijn in nederland, waarvan er al een hoop op de sloop liggen :( moet wel bekennen, die van mij komt uit duitsland.