• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Panda Lounge (2012) “Bobbi”

Net uitlaatsierstuk erop gezet. Klein buisje gevonden en die doormidden gezaagd in de lengte. Nu het schroefje nog even afkorten en puntje aan slijpen. Schroefje steekt er nu 3 cm onderuit en dat is niet echt fraai.

WP_20180514_19_38_52_Pro.jpg
 
Haha, ik vindt het nu erg mooi staan. Dit is een buitenwerks 50mm pijpje wat geschikt is voor 30-40mm uitlaat. Dit was al de kleinste, de volgende is 70mm pijpje wat geschikt is voor 40-60mm. Als het niet past maak het dan passend ;) en voor 15 euro kan ik er weinig van verwachten....
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Jazeker. Het lijstje groeit een beetje op het detail niveau.

Voor en achter worden de emblemen vernieuwd.
Heb 2 nieuwe kentekenplaat houders besteld:
1526328307834.png
Nieuwe sleutelhouderding in kleur van de auto:
1526328271669.png
Nieuwe wieldoppen maar geen originele:
1526328366182.png
Nieuwe zij knipperlichtjes. Ze zitten nu met kauwgom achtig iets vast omdat de klemmetjes zijn afgebroken. Fiat onderdelen zijn wel een stuk goedkoper dan VW... Heb voor 6 euro een origineel nieuw setje ;)
En rondom komen er nieuwe lampjes in, gewoon voor de zekerheid.

En er komt vast nog meer bij....
 
Jij was toch juist niet van de luxe platen? Meen te herinneren dat jij ze ook niet op Truus hebt?

Ziet er iig elke keer weer stukke beter uit!
 
Klopt. Truus heeft ze ook niet. Bij Truus doe ik het niet omdat die heel veel rijdt en dus erg veel vervuiling heeft. Luxe platen maken minder makkelijk schoon. De Panda rijdt nog geen 10 per jaar
 

Vergelijkbare onderwerpen