• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Panda Dynamic (2004)

De onderplaat (het wat op de auto geschroefd zit is van hard rubber) welke je vastzet met een schroef die wel rechtsom draait maar niet linksom. Daarna komt de kentekenplaat erop waarna er een stalen profiel overheen gaat. Deze zet je vervolgens vast met 4 kleine popnagels aan de rubberen onderplaat.

1527866534168.png


Lijkt hier een beetje op. Maar dan 2 popnageltjes boven en 2 onder.
 
Ziet er netjes uit .ook goed dat je blauwe genomen hebt en geen rode want persoonlijk vind ik dat minder mooi omdat ze niet bij dit type en bouwjaar passen,Zie ook dat je chrome knipperlichten voor en achter hebt ,Was ook het eerste wat ik bij mijn panda deed,Als je trouwens geen kofferbak verlichting heb kun je zo bij de garage een houder en lampje halen de stekker zit namelijk verstopt in het linker zijpaneel inklikken en klaar
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Bedoel je de handgreep op de achterklep? Daar ben ik op zoek naar een vervanger. Deze is erg vergaan en de handgreep van het slot is ook kapoetski. Nieuw zijn die dingen absurd prijzig maar ik probeer via sloperijen een mooie vervanger te vinden. Tevens voor het linker achterlicht. Hier zit een barstje in de reflector. Geen afkeur maar niet fraai.
 
Slot is niet kapot, alleen de handgreep. Beetje lastig uit te leggen maar alles werkt nog. Er zit een veer op de handgreep die weerstand biedt bij normale toestand maar deze is kapot. Dus om de klep nu te openen moet je eerst de handgreep induwen en daarna knijpen om te openen. Geen groot probleem maar meer irritatie puntje. Ik heb er al eentje gevonden net, kijken of ik het kan krijgen.

1527967697624.png
 
Zonet de "nieuwe" radio ingebouwd, blijft dan domme ding CANCHECK weergeven. Blijkt dat wanneer er niet origineel dit type radio vanuit de fabriek in heeft gezeten dit ook niet zomaar gaat. Soms.... Heb een adresje die het eventueel kan oplossen, net mailtje gestuurd. Even afwachten dan nu.

WP_20180604_19_59_47_Pro.jpg
 
Leuk hé italiaantjes, is allemaal :heart:

Weet zo even niet hoe het bij fiat is, maar ik kon altijd via het nummer op de radio meestal wel de code opvragen bij de servicedealer (ooit was er ergens een online dinges, naar werkt al jaren niet meer) om zo de radio weer werkend te krijgen.
 
leuk om te zien hoe de panda weer opknapt.



Wellicht een leuke tip (iets wat mij zou storen), de popnagels bij de kenteken platen zijn natuurlijk aluminium kleur, de lijsten mooi zwart.
Als je van Poshca een black marker haalt, kan je dee ook mooi zwart maken.
(dit zijn verf stiften, en dus prima om dit soort puntjes zwart te maken)
 
Aah oke. Als je goed kijkt zie je dat sommige niet meer grijs zijn op de foto's. Ik heb ze voordat ik ze deed knijpen met een schudbusje verf gespoten. Alleen had ik de onderkant van die dingen niet gespoten. Daarom even met een stift. Maar wel een goede tip dat een gewone stift dus niet werkt. Ik zat eigenlijk te zoeken naar een bijwerkflesje maar heb de keus uit lichtblauw of donkerblauw. Geen zwart helaas.
 
  • Leuk
Reactions: morphf