• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Panda Dynamic (2004)

Mijn ervaring met “stiften” is dat na de eerste wasbeurt alles weer verdwenen is. Maakt geen verschil of het permanent markers zijn of niet.
Ik klieder wel met wat verf, uiteindelijk betere oplossing.
 
5 PK erbij op de Panda :

WP_20190525_09_32_00_Pro.jpg

Spoilertje op de achterklep.
 
Dat is nog eens snel. Lang leve de niet privacy. Zit ik net op facebook andermans leed te vermaken kom ik deze advertentie tegen met een paar originele Fiat Panda Dynamic velgen met goede banden tegen voor een goede prijs. Om de een of andere reden zijn deze echt onmogelijk aan te komen maar in dit geval liggen ze nu in Friesland op mij te wachten :)

1571168286424.png
 
Fraai hoor!

Onder de noemer “klok en klepel” heb ik eens gehoord dat je all-seasons vaak (meen eens per twee maanden) moet wisselen tussen voor en achter om gedoe te voorkomen. Preciese weet ik er niet van, maar een goede bandenboer kan je daar vast wat over zeggen.
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
De banden die hier nu op zitten zijn Vredestein T-Trac. Volgens mij zijn het hybride banden en geen all season. Snap het ook niet maar er zit groot en grof profiel op dus gaat vast goed komen. Wel dank voor de tip @Marcel1973 zal er eens naar vragen...
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Fraai hoor!

Onder de noemer “klok en klepel” heb ik eens gehoord dat je all-seasons vaak (meen eens per twee maanden) moet wisselen tussen voor en achter om gedoe te voorkomen. Preciese weet ik er niet van, maar een goede bandenboer kan je daar vast wat over zeggen.

Dat doet toch niemand. En dat gaat toch niemand doen lijkt me :worried:
Ik zou zelf ook nooit een 4 Seizoenen band kopen. Maarja :D
Betaal dan liever een klein beetje meer. En rijd dan op een zomer en een winter set...
 
Zelf rijd ik al 75.000km op Quatrac 5 banden van Vredestein. Moeten nu binnenkort wel vervangen worden voor, maar in al die tijd niks te klagen gehad hoor. Prima alternatief als je geen zin hebt om te wisselen.
 
Op mijn werkbus (Vito, achterwiel aandrijving) ook all season, prima spul hoor, maar wisselen doen we zeker niet, zijn ze achter op, komen er nieuwe, voor zijn ze nog prima na 35.000km.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Weer een klein stapje gemaakt.

Panda belettering besteld omdat de bestuurster dat veel mooier vind (vooruit dan maar)
Kofferbakverlichting besteld voor de donkere dagen (zit kennelijk niet standaard in een Panda)

2 nieuwe velgnaafdeksels besteld voor de nieuwe velgen (velgen zijn opnieuw gespoten en er zijn toen 2 nieuwe deksel opgegaan, de andere 2 waren verkleurd en vervaagd)

Zonet de verlichting er in gezet:
IMG_0450.JPG
 
Laatst bewerkt:
Strak maken van de velgen zou je eventueel ook nog zelf kunnen doen, voorzichtig opschuren en opnieuw spuiten. Scheelt al heel veel :)
 
Er zitten best wel wat beschadigingen en roest op. Schuren en opnieuw spuiten lost dat niet op. Er moet wel aardig wat meer moeite in worden gestoken helaas.
Maar voor nu is het al een stuk beter dan die wieldopvelgband dingen die er nu op zitten.
 
  • Leuk
Reactions: Giltix