• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Panda Dynamic (2004)

De velgen zien er op de foto nog wel aardig uit!
Mooie vooruitgang in ieder geval.
Laten stralen en poedercoaten hoeft ook niet gek veel te kosten. Heb vorig jaar eens een prijs opvraag gedaan voor 4x 17 inch velgen. En dat koste als ik het niet vergis iets van +- 270 euro. Inclusief banden demonteren, monteren en balanceren.

Ik denk dat jij de enige detailer ooit bent die de emblemen erop heeft geplakt in plaats van eraf gehaald heeft

Persoonlijk vind ik het bij de meeste auto's wel netter staan.
Onze 308 SW was ook helemaal kaal van achteren. Geen leeuwtje meer, geen model aanduiding, helemaal niks.
Zag er echt niet uit als je het aan mij vraagt...
 
Mijn probleem is de chauffeuse. Als ik die velgen strak laat maken heeft zij ze zo weer vernageld. De Panda heeft in het afgelopen jaar ook behoorlijk wat meer kleine krasjes, deukjes en beschadigingetjes.

En meestal is het wel mooier (en makkelijker) zonder model en type aanduiding maar het logo moet er wel op vindt ik. Maar sommige autos zijn gewoonweg te simpel of te groot aan de achterkant waardoor je iets mist.
 
  • Leuk
Reactions: Giltix en RoyR
Nieuwe wielen erop :) :) :)
De oude banden waren wel erg op. De voorbanden dan geen meetbaar profiel meer, ofwel slicks :worried:

Nu kan vrouwlief weer lekker rijden.

IMG_0463.JPG
 
Weet iemand de kleur code die op deze velgen standaard zit? Kan nergens iets vinden en de dekseltjes zijn nieuw dus wil de velgen in dezelfde kleur laten spuiten.

1579894895331.png
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik heb een mooi adresje gevonden die ze gaat spuiten, kleur wordt gematched. Echter wil ik nu de trommelremmen even opknappen. Ik vindt de roest uitstraling kleur een beetje uit de tijd. Ik ga ze lekker met Hammerite Metaallak schilderen. Welke kleur zouden jullie doen?

Zwart, zilvergrijs, zilvergrijs hamerslag?
Hoogglans of zijdeglans?
 
  • Leuk
Reactions: Rippie