• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Seicento

Kikkertje

Detailing rookie
5 mei 2014
27
0
37
Vandaag de Seicento van mijn vrouw aangepakt. 4 weken geleden alleen gewassen, gekleid en gewaxt, maar omdat gisteren mijn dap900 binnen kwam en nog een hoop andere productwn (complimenten voor carclean voor de snelle levering) wilde ik de swirls weg krijgen. Heb hier geen foto's van kunnen maken, want heb geen goede camera hiervoor. De foto's zijn gemaakt met een Galaxy S3. Eerst de auto gewassen met shampoo van de Action. Alles moest toch opnieuw, dus dat maakt niet uit. Velgen ingespoten met Monello Non-Ferro. Kreeg alleen de voorste velgen niet helemaal schoon. Lijkt net of het vuil er ingebakken is. Toen gekleid met Monello setje. Toen aan de slag met de Dap. Moet er wel bij zeggen dat dit me eerste keer is met een poetsmachine. Een hoop krassen kreeg ik wel weg, maar een hoop andere krassen zijn wel opgevuld maar als je er bovenop zit zie je ze nog wel. Deze krassen voel je niet als je over de lak heen gaat. Weet niet of het aan mij lag met de Dap of aan de krassen. Dus als iemand mij hier meer over kan uitleggen graag. Of is er iemand die in de buurt van Fijnaart woont die mij hier een hoop over kan uitleggen en langs kan komen of andersom? Gepolijst met Monello veloce, mezzo en finale. Daarna PB Black Hole en toen Collinite 845. Ramen nog ff ontdaan van het stof. Banden zwart gemaakt en kunstof delen ook zwart gemaakt. Binnenkant heb ik niet gedaan, want dat was 4 weken geleden al grondig gebeurt. Hieronder de foto's. Het zijn er niet veel want vergat elke keer foto te maken, maar heb ook geen goede camera zoals ik al eerder zei.
y6uvahas.webp
4uqygy9y.webp
dasyjy3u.webp
u8ygevup.webp
me8yrusa.webp
Tips zijn altijd welkom !

Zo op de foto ziet het er netjes uit! Lekker bezig geweest zoals ik lees. Je zou kunnen kiezen om een workshop te volgen of met iemand uit de buurt mee te kijken. Voor de velgen; er bestaat een pasta versie van een deironizer. Maar daarvoor zou je een zoekmachine op internet moeten gebruiken. Deze blijft wat langer zitten en werkt daardoor wat langer door.