• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fijne vaderdag mannen!

E

Etterual

Guest
Vaderdag belooft een mooie en warme dag te worden, dus lekker 's ochtends vader verwennen met mooie car care cadeaus, dan kan hij daarna direct aan de slag!

Vanaf nu t/m zondag 18 juni krijg je met de code 2017PAPA 10% korting op ons assortiment. Niet geldig in combinatie met andere acties, codes of voordeelbundels. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

735f68bf-7c9f-4329-b0e4-aec72aa029c0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom kan ik de code voor vaderdag niet gebruiken ik heb niet iets van voordeel bundels ofzo systeem geeft aan dat de code al eerder gebruikt is of ongeldig is raar want ik heb nog niets besteld:weary_face:
 
Lees ik dit gewoon nu pas... vanmiddag toch wel een aardige bestelling gedaan. Na ja, jammer dan!
 
Waarom kan ik de code voor vaderdag niet gebruiken ik heb niet iets van voordeel bundels ofzo systeem geeft aan dat de code al eerder gebruikt is of ongeldig is raar want ik heb nog niets besteld:weary_face:
@Remon, de code is bruikbaar t/m zondag 18 juni, zojuist nog geprobeerd, wellicht de browser een keer herstarten/cookies verwijderen etc....of ben je geen vader?...
 
  • Leuk
Reactions: Rémon
Woensdag het eea besteld waaronder de dap900. En toch gisteren ongeduldig uitgepakt.
En meestal kijk ik dan uit naar de gratis extraatje dat er altijd bij zit.
Dit keer zat er niks gratis extra erbij. Daar gaat mn vaderdag-cadeau
 
Woensdag het eea besteld waaronder de dap900. En toch gisteren ongeduldig uitgepakt.
En meestal kijk ik dan uit naar de gratis extraatje dat er altijd bij zit.
Dit keer zat er niks gratis extra erbij. Daar gaat mn vaderdag-cadeau
Ohh dat ben ik inderdaad niet gewend van cc is kijken of ik er wat bij krijg dan volgende week