• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foam lans voor Black & Decker

goosman

Detailing chief
30 aug 2010
140
85
Weet iemand of er voor Black & Decker HD reinigers foamlansen bestaan, of adapters waardoor een andere lans op de B&D past? De website van B&D zelf geeft bijzonder weinig info over dit soort accesoires.
 
Staat er bij Autobrite niet bij, maar je kan daar Mark gewoon mailen (of Tim) :ja

Hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanx Hans voor de snelle reply; ik had Tim al gevraagd, maar Autobrite levert niks voor B&D.:(
 
volgens mij zijn op alle sites de foamlansen van dezelfde makelij, maar dat weet ik niet zeker. Misschien zou je kunnen proberen om ergens een verloopstuk op de kop te tikken van B&D naar Kärcher ofzo?
 
Zet eens een foto van hoe het er nu uitziet (lans ofzo)
Dan kunnen we zien of het na te maken is naar schroefdraad

Hans
 
Zou een van deze twee passen. Ik doe er niets mee.
Beetje uithonen, vastlijmen, moet lukken (denk ik)
Als je er een of allebei wilt hebben >> pm met adres stuur ik ze op (voor nop).

Hans
 
@ Hans
Ik denk dat het moet passen, ik heb even 2 pics gemaakt van het foam reservoir wat standaard bij de B&D wordt geleverd, maar dit ding foamt voor geen ene meter...

AansluitingBD.jpg


AansluitingBD2.jpg


Het idee is nu inderdaad om een verloopstuk oid in elkaar te knutselen en er een Karcher lans op te bouwen.
Ik stuur je een pm, thanx !