Goedenavond allemaal,
Na lang weinig uitgevoerd te hebben, deze zaterdag een Ford F 150 onder handen genomen.
Helaas niet tot de correctie kunnen komen om het full detail waardig te noemen (tijdgebrek), maar omdat er laatste tijd niet veel show off's voorbij komen post ik het toch maar.
Voor aanvang geen foto van buitenkant, wel van binnen.
Gestofzuigd en gereinigd met PB apc 1:15, ging prima.
Vervolgens Gliptone conditioner op leer en Autofinesse revive op kunstof, blijven de toppers vind ik.
Ramen met Dodo Menthol glass cleaner en wafeldoek.
Na het reinigen van de buitenkant is dit de bedcover, zeer slecht.
Ik had zoals gezegd weinig tijd dus na afplakken 1 rondje mezzo gepland, leverde toch iets op.
Nog een extra rondje gedaan op de bed over, geen foto van.
Velgjes in de non-ferro, graag feedback want weet niet wat ik met de roestplekken aan moet. Word de volgende keer aangepakt.
Achterlichten waren ook serieus nodig
Nat schuren 400, 1000, 2000
Polijsten Veloce, 2x mezzo
Even Gyeon trim aanschaffen, maar hij kan wel even onbeschermd nu. De reden dat ze in eerste instantie vergeeld waren zal ongetwijfeld de Californische zon zijn geweest.
Lakwerk ontvet met Gyeon prep, vervolgens ingesmeerd met Meguiars NXT 2.0.
Het resultaat mag er toch wezen:
De bedcover
Motorkap
Geheel
En nogmaals graag jullie feedback om het chroom aan te pakken.
Na lang weinig uitgevoerd te hebben, deze zaterdag een Ford F 150 onder handen genomen.
Helaas niet tot de correctie kunnen komen om het full detail waardig te noemen (tijdgebrek), maar omdat er laatste tijd niet veel show off's voorbij komen post ik het toch maar.
Voor aanvang geen foto van buitenkant, wel van binnen.
Gestofzuigd en gereinigd met PB apc 1:15, ging prima.
Vervolgens Gliptone conditioner op leer en Autofinesse revive op kunstof, blijven de toppers vind ik.
Ramen met Dodo Menthol glass cleaner en wafeldoek.
Na het reinigen van de buitenkant is dit de bedcover, zeer slecht.
Ik had zoals gezegd weinig tijd dus na afplakken 1 rondje mezzo gepland, leverde toch iets op.
Nog een extra rondje gedaan op de bed over, geen foto van.
Velgjes in de non-ferro, graag feedback want weet niet wat ik met de roestplekken aan moet. Word de volgende keer aangepakt.
Achterlichten waren ook serieus nodig
Nat schuren 400, 1000, 2000
Polijsten Veloce, 2x mezzo
Even Gyeon trim aanschaffen, maar hij kan wel even onbeschermd nu. De reden dat ze in eerste instantie vergeeld waren zal ongetwijfeld de Californische zon zijn geweest.
Lakwerk ontvet met Gyeon prep, vervolgens ingesmeerd met Meguiars NXT 2.0.
Het resultaat mag er toch wezen:
De bedcover
Motorkap
Geheel
En nogmaals graag jullie feedback om het chroom aan te pakken.