Vorige week samen met Johan (nieuwe CC crewmember) een rode Ford Focus C-MAX een lakherstelbeurt gegeven... en dat was hard nodig!
De auto heeft practisch in de wasstraat gewoond! Het was echt 1 grote kras, gelukkig was er nog wel wat aan te doen
Bovendien staat de auto altijd onder een naaldboom, de naalden zaten werkelijk overal in elk kiertje en gaatje.
Delen van de auto waren overgespoten en dat was te merken ook! Waar de ene compound op de motorkap erg goed werkte was het aan de zijkant uien.
Niet uit te poetsen gewoon, zo zie je dat een testspot op de motorkap niet hoeft te betekenen dat de hele auto zo gedaan kan worden.
De behandeling is een full detail met alles erop en eraan aan de buitenkant.
Enkele gebruikte producten:
-Poorboy's Spray & Rinse
-Meguiar's APC
-Iron Cut
-Poorboy's Clay
-Monello Raffini lijn
-Meguiar's M105
-Blue Velvet Pro
Helaas geen voorfoto gemaakt in zijn geheel maar genoeg andere foto's
Kleien kwam eigenlijk niet zo heel veel vanaf, had meer verwacht gezien de naaldboom:
Hier is helaas niets meer aan te doen:
Het kraslot:
En dat was nog zonder de halogeens erop 8-())
Gelukkig.... glans...
Bumpers zijn altijd een verhaal apart, ga je te lang door dan heb je zo schade met een rotary, voorzichtigheid is geboden en weet wanneer je moet stoppen.
Je weet niet hoeveel lak er nog op zit.
Voor:
Na meerdere hits:
Koplampen konden ook een opknapbeurt gebruiken:
Na:
Na grof polijstwerk:
Nog 1tje voor:
En na:
Nu nog nieuwe strips zoeken:
Ahh, gevonden:
Grilletje werd mooi gemaakt door Johan:
Blue Velvet aan het curen:
50/50 van de B-stijl met Trim Restorer:
Lak was 99% strak:
Mother's Reflection Tire Care
En weer verder met de afters
Hele leuke samenwerking met Johan, doe ik graag weer ^
Bedankt voor het kijken!
De auto heeft practisch in de wasstraat gewoond! Het was echt 1 grote kras, gelukkig was er nog wel wat aan te doen
Bovendien staat de auto altijd onder een naaldboom, de naalden zaten werkelijk overal in elk kiertje en gaatje.
Delen van de auto waren overgespoten en dat was te merken ook! Waar de ene compound op de motorkap erg goed werkte was het aan de zijkant uien.
Niet uit te poetsen gewoon, zo zie je dat een testspot op de motorkap niet hoeft te betekenen dat de hele auto zo gedaan kan worden.
De behandeling is een full detail met alles erop en eraan aan de buitenkant.
Enkele gebruikte producten:
-Poorboy's Spray & Rinse
-Meguiar's APC
-Iron Cut
-Poorboy's Clay
-Monello Raffini lijn
-Meguiar's M105
-Blue Velvet Pro
Helaas geen voorfoto gemaakt in zijn geheel maar genoeg andere foto's
Kleien kwam eigenlijk niet zo heel veel vanaf, had meer verwacht gezien de naaldboom:
Hier is helaas niets meer aan te doen:
Het kraslot:
En dat was nog zonder de halogeens erop 8-())
Gelukkig.... glans...
Bumpers zijn altijd een verhaal apart, ga je te lang door dan heb je zo schade met een rotary, voorzichtigheid is geboden en weet wanneer je moet stoppen.
Je weet niet hoeveel lak er nog op zit.
Voor:
Na meerdere hits:
Koplampen konden ook een opknapbeurt gebruiken:
Na:
Na grof polijstwerk:
Nog 1tje voor:
En na:
Nu nog nieuwe strips zoeken:
Ahh, gevonden:
Grilletje werd mooi gemaakt door Johan:
Blue Velvet aan het curen:
50/50 van de B-stijl met Trim Restorer:
Lak was 99% strak:
Mother's Reflection Tire Care
En weer verder met de afters
Hele leuke samenwerking met Johan, doe ik graag weer ^
Bedankt voor het kijken!