• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum naar nieuwe server

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Beste forumleden,

Momenteel draait het forum op twee servers tegelijkertijd. Later vanavond wordt de oude server uitgeschakeld.

Het zou dan mogelijk zijn dat je geen verbinding meer hebt met het forum.

Mocht je dat ervaren, even je browser afsluiten en wellicht even je PC, tabel of telefoon rebooten. Zo weet je daarna zeker dat het nieuwe IP-adres wordt opgevraagd en daarna moet je dan weer op het forum kunnen.

De komende dagen graag mogelijke problemen melden in dit topic.

In de overgangsfase kan het zijn dat je een paar recente foto's, avatars of andere afbeeldingen mist. Deze zetten we dan nog over.
 
Oh, jullie hadden mijn router toenstraks volledig laten verdwijnen dus,... Kon al niet eens meer internetten hier :p

(Nee, grapje, maar heb hem alweer terug gerecovered met een giga omweg op de laptop pffff)

Veel plezier in de overgang!
 
Ineens krijg ik onderstaande meldingen te zien op m'n telefoon.

Screenshot_20170311-083854.png


Screenshot_20170311-083907.png
 
@nicknameless als je op je telefoon je browser afsluit en weer opstart, dan zou je als het goed is van de melding af moeten zijn.

@Jeroen had te maken met een algemeen certificaat van RapidSSL, dat is op sommige telefoons niet aanwezig. Als het goed is stuurt onze server dat certificaat vanaf nu mee als de client erom vraagt.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
De database is inmiddels ook overgezet. Daarbij is helaas de kalenderfunctie (tijdelijk) gesneuveld. Deze had problemen met het overzetten.

Ik moet nog even kijken of ik die opnieuw installeer. De software bleek niet zo netjes geschreven en bovendien hebben we maar weinig tijd om de kalender bij te houden en gevuld te krijgen.

Het forum is in ieder geval weer ietsje sneller (en het was al snel).