• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum nu volledig versleuteld met een SSL-certificaat.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Zojuist is ook ons forum helemaal op SSL overgezet. Eerder werd de vraag gesteld of dat wel nuttig was voor een forum, wij vinden van wel.

Waar SSL handig is:
  1. Je eigen profielgegevens die je wellicht op privé hebt staan, die zijn niet meer te onderscheppen
  2. Privéberichten, deze berichten zijn nu versleuteld
  3. Inloggen op ons forum met je naam en wachtwoord, ook dit is nu versleuteld
  4. Privéfora waar sommige leden toegang toe hebben (ons testteam bijvoorbeeld) zijn nu ook versleuteld
  5. De wachtwoordresetpagina
  6. De koppelpagina (Externe accounts) voor Facebook, Google en Twitter

Enzovoorts. Wij vinden het een nuttige toevoeging.
 
Inderdaad nuttig. Vaak gebruiken mensen 1 of een gelijkend wachtwoord voor "alles", dan is het wel zo nuttig als dit stuk communicatie versleuteld is.
 
Mooie toevoeging! Alleen bij mij werkt Tapatalk nu niet meer, die haalt geen nieuwe forums meer op en inloggen gaat ook niet meer.
 
Ik heb iets aangepast, werkt het nu weer? @Dieter

Edit: het kan even duren (tot 36 uur) voordat de wijziging bij iedere tapatalk gebruiker werkt, maar bij mij werkt het weer.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Dieter