• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum opschonen

Fraxter

Detailing addict
11 mei 2011
278
65
35
Vandaag zat ik een beetje rond te kijken op het forum en het valt me op dat er erg veel berichten zijn waarvan bijvoorbeeld geen foto's meer toonbaar zijn of links die al tijden niet meer werken.

Iets anders wat me opviel was dat in de groep: Handleidingen, Tutorials, Reviews en Tests, veel berichten zitten die niks te maken hebben met de titel. Zo staan er vragen in van mensen die absoluut niet in die groep thuishoren. Ik kan me zo voorstellen dat het voor nieuwe forumleden onoverzichtelijk wordt en dat deze wellicht zullen afhaken.

Is het een idee om zulke belangrijke groepen niet eens op te schonen zodat hier alleen bruikbare informatie in staat?

(Het kan zijn dat hier al eerder suggesties over geweest zijn, maar deze heb ik niet kunnen vinden.)

Onderwerpen verplaatsen naar het juiste subforum is goed te doen en dat proberen we ook bij te houden, topics met links of foto's die niet meer werken is een stuk lastiger.

Als ik ze tegenkom, pak ik het wel op, maar ze zijn lastig te vinden soms.

Ik merk ook soms kadertjes op , met foto's die er dan idd niet meer staan (verwijderd door de gebruiker oid , ook bij mijn eigen antwoorden) .
Dit komt omdat ik zelf de foto's op fotobucket heb opgeschoond en de "mindere" er heb uitgeflikkerd..... (denk ik toch)

@Fraxter : er zit toch ook zo'n knop om iets te melden , daar kan je nu toch ook al gebruik van maken ?
(kunnen de heren en dame(s) van cc zich met de echte vragen bezighouden via "contact" ;) )

Heb al ondervonden dat het meestal zelfs makkelijker is om via "Google" iets op te zoeken..........omdat er dan toch automatisch iets van carclean naar boven komt .

@Tim: Is het niet een idee dat wij dat ook kunnen melden? Door bijvoorbeeld 2 kleine buttons toe te voegen met verkeerd geplaatst of verouderd. Dit scheelt jullie uitzoekwerk en het forum blijft op die manier mooi up to date en overzichtelijk. We zouden hier ook nog een reden aan toe kunnen voegen zodat het direct duidelijk is wat er aan de hand.

@grandscenicman: Ik denk niet dat het doel van het forum is om via google te moeten gaan zoeken. Je wilt, neem ik dan aan, dat het forum voor nieuwe gebruikers overzichtelijk is zodat zij goed de weg kunnen vinden en geholpen kunnen worden. Als ik voor mezelf spreek heeft dit forum er met name voor gezorgd dat ik al mijn detailspullen bij carclean ben gaan bestellen. In mijn geval gaat dit om honderden euro's. Ik heb het vermoeden dat dit voor veel meer mensen geldt.

Wat betreft de knop, bedoel je hiermee: rapporteer ongepast gedrag? Is het niet een beetje raar dat ik jou gedrag als ongepast ga rapporteren als slechts foto's niet meer zichtbaar zijn? Ik weet niet of dat wenselijk is omdat ik niet weet wat de consequenties daarvan zijn.

Je kan een reden ingeven, als je daarin zet dat de foto's niet werkt dan wordt dat zeer gewaardeerd.

@Dibbuz: Ik kan dus in vervolg als ik verkeerd geplaatste posts tegenkom of verouderde deze via ongepast gedrag melden?