• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foto´s samenvoegen tot 1 foto (Meerdere foto's kunnen plaatsen)

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
14.868
193
34
Leersum (Utrecht)
Hey Glimkezen & GlansPoppen!

Om een post niet te overladen met foto's maar toch wel een berg foto's te willen plaatsen, wilde ik meerdere foto's in één maken. Ik ben niet bekend met foto-programma's en dergelijke, dus deed dit dan met Paint. Echter word een afbeelding met meerdere kleine foto's alsnog behoorlijk groot. (16mb, accepteert het forum niet)

Ik uploadde de afbeelding dan maar naar Photobucket, wat ik vóór de update sowieso deed om foto's te plaatsen op het forum, en deze website deed het comprimeren dan zelf.

Weten jullie een manier om dit ''zelf'' te doen i.p.v. een tussenpersoon zoals Photobucket?
(Tegenwoordig gebruik ik simpelweg het Forum zelf op bestanden te uploaden)


Thanx!
 
Ik gebruik Picframe (via Google Playstore voor Android) om meerdere foto's in een collage te kunnen plakken.

Vervolgens upload ik ze via de Photobucket app op mn telefoon of download ze naar m'n pc en upload ze dan naar m'n (betaalde) Photobucket account.

Ik heb voor m'n digitale camera een sd kaart met een eigen wifi netwerk. Zo kan ik de foto's gemaakt met de camera direct downloaden op m'n telefoon met de app. Dan kan ik ze al dan niet gewenst, bewerken met Picframe en dan uploaden.

d41a961f-e7b6-4cb5-bc16-c8c7883c32c3.jpg
 
Volgens mij worden de foto's van een externe netwerk server zoals Photobucket automatisch geback-upt door de server van Carclean.

Ik meende zoiets gelezen te hebben van @Tim ?
 
Volgens mij worden de foto's van een externe netwerk server zoals Photobucket automatisch geback-upt door de server van Carclean.

Ik meende zoiets gelezen te hebben van @Tim ?
Dat klopt, je mag / kan externe links gebruiken, maar onze server zet de foto's na het opslaan van je bericht meteen lokaal. Zo voorkomen we in de toekomst dat foto's wegraken, omdat externe servers een adres naar de foto wijzigen of dat de foto's door de gebruiker zelf worden weggegooid.

Reden: meer dan 5000 niet werkende foto's op ons forum die we in de afgelopen weken hebben ontdekt.