• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foutje webshop?

Stefan1981

Detailing rookie
6 sep 2016
14
18
42
Den Haag
Beste Heren van Carclean.com

Ik heb via de nieuwe website carclean.com mijn verlanglijstje omgezet naar mijn winkelwagenen een besteld.
Alles gaat goed alleen blijven de producten in mijn winkelwagen staan?
(heb ze nog niet verwijderd)

Is er iets mis gegaan of een kleine bug?
Lijken mij geen cookies aangezien ik het op de telefoon heb en op de laptop.

Groeten

Stefan
 
Ja me wenslijst heb ik inderdaad nog.

Alleen staan de producten die ik heb besteld ook nog steeds in mijn winkelwagen.
Die zou nu toch leeg moeten zijn aangezien ik die heb afgerekend en besteld?
 
Bij de nieuwe ook.

Er staat rechts naast de knop "Plaats in winkelwagen" een regel; en verwijder uit verlanglijst.
Deze moet je aanvinken voordat je ze in je winkelwagen doet. Op die manier zijn ze dan ook uit je verlanglijst.
 
En je verlanglijst wist zichzelf niet automatisch omdat er mensen zijn die het verlanglijstje gebruiken om snel hun vertrouwde artikelen te kunnen bestellen. Oftewel alles wat ze gebruiken staat in de verlanglijst.... Ook als ze deze al hebben
 
Maar het gaat ook niet over mijn "verlanglijst".

Het gaat over "Mijn Winkelwagen".

Bestelling gedaan en afgerond, echter staan de producten nog steeds in "Mijn Winkelwagen".
 
Lezen jullie niet verkeerd?

Hij heeft na bestellen nog artikelen in zijn Winkelwagen staan.
Meestal is de winkelwagen na bestellen leeg.

Het klopt inderdaad wanneer je producten overhevelt vanuit je verlanglijst, deze blijven staan als je niet aanvingt dat ze verwijdert moeten worden,...
 
Nou, ondanks dat zijn vrouw de portemonnee in handen had tijdens zwemles, kon die pas rond 17.50 uur bestellen. Tot zijn verbazing, was die alsnog verzonden voor aflevering op dinsdag.

Maar ik vermoed dat het sowieso al mis gaat als de vrouw de portemonnee in beheer heeft :joy:

Misschien iets voor @Youri , zie bovenstaand.
 
Ja alles is betaald staat er.

Mailtje alles gehad met factuur dat het betaald is en onderweg.

( Ik zie nu ook dat de producten in het mailtje die ik besteld heb niet goed worden weer gegeven maar dat is een ander dingetje denk ik.)
 
Nou, ondanks dat zijn vrouw de portemonnee in handen had tijdens zwemles, kon die pas rond 17.50 uur bestellen. Tot zijn verbazing, was die alsnog verzonden voor aflevering op dinsdag.

Maar ik vermoedt dat het sowieso al mis gaat als de vrouw de portemonnee in beheer heeft :joy:

Hahaha :joy:

Dat is weer een ander probleem :D
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen