• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Frada stelt zich voor

frada

Detailing trainee
2 jul 2011
99
37
53
Hallo allemaal.

Deze Belg komt uit de oudste stad van België, Tongeren dus. Dit is op 15 minuten rijden van Maastricht.

Ik werk in de Ford fabrieken te Genk en rijdt dus uiteraard ook met een Ford.

Mijn bouwjaar is 1971, dat van mijn focus is 2008.

Aangezien wij drie kleine kinderen hebben kan het al eens gebeuren dat er een krasje op de wagen komt.

Ben dan eens een middeltje gaan halen om de krasjes mee te verwijderen en was meteen verkocht.

Van het één kwam het ander en ondertussen ook al een mooie kollektie in het bezit mede dank zij Carclean

zijn mooie aanbiedingen. (laatste aanwinst de DAP PRO en de PB reeks). :cool

Nu genoeg gezeverd en hier wat foto's.

300311002.webp

300311001.webp

300311003.webp

Groetjes

Welkom Frada !
Heb rondleiding gehad in Genk en moet zeggen dat het een zeer goede indruk heeft achtergelaten, was zéér interessant om de diverse facetten van de bouw te mogen aanschouwen.
Grootste "huh?" was toch wel dat alle types en uitvoeringen dwars door elkaar heen liepen, ervoor altijd gedacht dat het langs allerlei verschillende lijnen liep.

Alvast bedankt voor de leuke reactie's.;-)

We komen elkaar misschien de 16de wel tegen.:party