• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

freerider stelt zich voor

freerider

Detailing rookie
20 sep 2010
9
0
Hey iedereen.

Ik ben Johan aka freerider. Ben al sinds 2 jaar bezig met detailen, maar het laatste jaar heeft dit volledig stil gezeten. Sinds kort is de verslaving volledig teruggekeerd en heb ik mij maar eens een DAP500 aangeschaft voor het betere werk.
Zelf ben ik woonachtig in Hasselt (Belgisch Limburg) en rij ik met een Alfa 159 SW TI.

Ik hoop hier nog veel info op te doen en wanneer ik aan foto's geraak van de wagen, zal ik ze zeker posten (momenteel is fototoestel stuk).

Mvg,

Johan

Marijn zei:
Welkom,^^

Veel plezier hier op het forum!

Gr. Marijn

PS. alfa 159 sw, mooie auto:love , toch wel zonder dakrailing heh?

Martijn,

De uitvoering 'TI' is niet te verkrijgen met dakrailing ;-)

Een foto die ik nog heb gevonden op de computer:

p9120081.th.webp

Martijn mag ook, het is Marijn(ik weet het, hoor je niet veel:-b )

Maar mooie bak hoor;) Ze zouden al die 159 sw zonder dakrailing moeten verkopen, stukken mooier zonder:-p

Het was eruit voor ik het door had :-" ,^^

Je hebt gelijk over de dakrails. Ze zouden ze voor mijn part allemaal in 'TI' uitvoering mogen uitbrengen. Zeker het interieur :love Maar mss goed dat het niet zo is, dan blijft deze een beetje exclusief.