• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Froger stelt zich voor

Froger

Detailing trainee
21 jul 2014
15
35
Almelo
Hallo allen,

Na natuurlijk eerst een post te hebben gedaan om vervolgens pas het voorsteltopic te zien toch even voorstellen.

Mijn naam is Wouter uit Almelo, nickname Froger komt omdat net een video van de Toppers op tv was en dan is een naam zo gevonden.

Ik ben in het bezit van een zwarte Audi A4 Avant 1.8T, bj. 2009, sinds ongeveer vier maanden. Deze is bij aflevering voorzien van hologrammen en via deze zoekterm kwam ik op dit forum terecht. Ik hoop dat ik deze auto met behulp van wat noeste arbeid en de juiste spullen weer in een betere conditie kan maken.
Daarnaast hebben wij nog een zwarte Kia Picanto bj. 2006, welke in een later stadium waarschijnlijk ook lijdend voorwerp zal worden van een polijstbeurt in de hoop dat de volledig bekraste, vrij zachte, Mica lak er weer wat beter uitziet.

Ik ben nooit zo'n poetser geweest, maar door het zien van de getoonde resultaten hier op dit forum toch wel wat enthousiast geworden ;-)

Welkom Froger op het forum. Om je zo goed mogelijk voor te bereiden op het "echte "werk, raad ik je aan om vaak te gaan lezen op het forum. Zo leer je wat er allemaal mogelijk is en is het maken van keuzes een stuk makkelijker. Heb je dan nog vragen, stel ze gerust en je zal verbaasd zijn van wie je allemaal informatie krijgt. Veel succes ermee.

Dank kanjer100. Tot nu toe heb ik de door jou voorgestelde werkwijze gevolgd alleen op een gegeven moment zijn er zoveel bomen in het bos... Toen maar besloten om aan te melden. En inderdaad het 'echte werk' moet nog komen, maar de voorpret is ook leuk!