• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Full Detail] Honda Civic (2008)

RoyBa

Detailing guru
13 jan 2019
109
105
Kampen
Na enige tijd van stilte weer terug op het forum,

Afgelopen tijd niet stil gezeten en de nodige auto's weer in ere hersteld. Zo ook deze Honda Civic van een kennis van mij die er best zuinig op is maar desondanks kon de Honda de nodige liefde gebruiken. De lak was relatief dof en zat vol swirls en gebruikerskrassen ( voornamelijk bestuurdersportier) verder waren de velg vrij vervuild en was de remstof al flink aangekoekt. Onder de motorkap was er ook de nodige aandacht nodig eveneens de wielkuipen deze waren toch behoorlijk smerig zoals op de foto's te zien zijn.

Het interieur daarin tegen was vrij netjes deze heb ik uitgeblazen met de tornado en alle andere delen behandeld met Simply clean (interieur reiniger) ook heb ik hier mee de vast gesmolten rubberen mat van het dashboard gekregen. Als kers op de taart de ramen schoongemaakt met Glass clear.

Werkzaamheden die gedaan zijn:
- Gewassen op de gebruikelijke kruispunten
- Auto gekleid
- interieur behandeld
- 2 Staps gepolijst
- Hardwax aangebracht
- Kunstof delen gevoed met PVC coat
- banden in de dressing gezet.
IMG_7321.jpg

IMG_7322.jpg


IMG_7323.jpg


IMG_7326.jpg

IMG_7324.jpg


IMG_7325.jpg


IMG_7329.jpg


IMG_7331.jpg


IMG_7336.jpg


IMG_7337.jpg

IMG_7338.jpg

IMG_7339.jpg


IMG_7334.jpg

IMG_7333.jpg