• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geannuleerd: DAP500 Workshop IV: 12 juli 2009. Vanwege slechte voorspellingen gaat deze niet door!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.672
200
Berkel en Rodenrijs
Deze clinic plannen we in om extra ruimte en keuze te bieden door de verplaatste clinic II (van zondag 7 juni naar zaterdag 30 mei). Deelnemers van clinic II hebben voorrang bij inschrijving van deze clinic mochten zij op 30 mei niet kunnen.


Op zondag 12 juli willen we de vierde DAP500 workshop houden, wederom speciaal bedoeld voor DAP500 eigenaren.

Deze workshop is dus ook weer bedoeld voor eigenaren van een DAP500 zijn en tijdens deze dag wordt de basis van machinaal excentrisch detailen met de DAP500 besproken.

We willen ook deze keer het aantal deelnemers beperken tot 15 personen. Dus als je interesse hebt, wees er snel bij!

De dag zal er ongeveer als volgt uit gaan zien:

-11.30 - ontvangst bij Carclean.com met koffie, thee, fris etc.
-12.00-13.00 - Uitleg over machinaal detailen
-13.00-13.30 - Lunch: broodjes met koffie, thee, fris etc.
-13.30-17.00 - Praktijkmoment waar je zelf aan de slag kunt gaan met je eigen DAP500! Daarbij kan er gebruik gemaakt worden van de middelen die wij hebben staan.

We vragen ook dit keer een kleine vergoeding € 10,- p.p, omdat het promotioneel verbonden is aan de aangeschafte DAP500's.

Dit is voorlopig écht de laatste DAP500 workshop :grinning: , wellicht dat we in september en oktober nog iets inplannen speciaal voor de DAPPERS.

Interesse? Schrijf je in:

1) ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb me in het lijstje gezet omdat ik 30 mei niet kon.
Straks wordt de DAP ook besteld :grinning:

1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2) Henry.Visser
3) Noeltie
4) Jeffrey_Rallye
 
1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2)Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion)
 
1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2)Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion
7) Bosman
 
1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2)Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion
7) Bosman
8) Jetta4Ever. Nog niet in het bezit van een Dap500. Kan ik deze op 12 juli aanschaffen?
 
1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2)Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion
7) Bosman
8) Jetta4Ever. Nog niet in het bezit van een Dap500. Kan ik deze op 12 juli aanschaffen?
9) Gert (+ 1 betalende gast )
 
1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2) Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion
7) Bosman
8) Jetta4Ever. Nog niet in het bezit van een Dap500. Kan ik deze op 12 juli aanschaffen?
9) Gert (+ 1 betalende gast )
10) CXpeu (Arno)

Zo nog net op tijd zie ik, want ben :schaam niet zo vaak op het forum............ hopelijk gaat dit door want ik heb mijn rooster nog niet :confused:
 
1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2) Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion
7) Bosman
8) Jetta4Ever. Nog niet in het bezit van een Dap500. Kan ik deze op 12 juli aanschaffen?
9) Gert (+ 1 betalende gast )
10) CXpeu (Arno)
11) Sjors-V6
12) Omegauser (Hij is op dit moment bij mij aanwezig ;) hij zal dit zelf nog even bevestigen)
 
1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2) Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion
7) Bosman
8) Jetta4Ever. Nog niet in het bezit van een Dap500. Kan ik deze op 12 juli aanschaffen?
9) Gert (+ 1 betalende gast )
10) CXpeu (Arno)
11) Sjors-V6
12) Omegauser (Hij is op dit moment bij mij aanwezig knipoog hij zal dit zelf nog even bevestigen)
13) B-Buster
 
1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2) Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion
7) Bosman
8) Jetta4Ever. Nog niet in het bezit van een Dap500. Kan ik deze op 12 juli aanschaffen?
9) Gert (+ 1 betalende gast )
10) CXpeu (Arno)
11) Sjors-V6
12) Omegauser (Hij is op dit moment bij mij aanwezig knipoog hij zal dit zelf nog even bevestigen)
13) B-Buster
14) aBBel
 
1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2) Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion
7) Bosman
8) Jetta4Ever. Nog niet in het bezit van een Dap500. Kan ik deze op 12 juli aanschaffen?
9) Gert (+ 1 betalende gast )
10) CXpeu (Arno)
11) Sjors-V6
12) Omegauser (Hij is op dit moment bij mij aanwezig knipoog hij zal dit zelf nog even bevestigen)
13) B-Buster
14) aBBel
15) Tator
 
Ha, Sjors en Jacco zijn gisteravond voortvarend geweest. Even thuis op de kalender gekeken en 12 juli was nog vrij, dus:

1) Kooijtje2 (Rob Kooij)
2) Henry.Visser
3) Jeffrey rallye
4) noeltie
5) Xcorpion
6) Andy (vriend Xcorpion
7) Bosman
8) Jetta4Ever. Nog niet in het bezit van een Dap500. Kan ik deze op 12 juli aanschaffen?
9) Gert (+ 1 betalende gast )
10) CXpeu (Arno)
11) Sjors-V6
12) Omegauser
13) B-Buster
14) aBBel
15) Tator

Dat wordt dan wel een ware Opel Omega invasie "da kommen die Omega's";) .

Groet,

Walter
 
Zo de inschrijvingen zijn opeens hard gegaan..... dus als het mogelijk is zou ik graag op de reservelijst komen.

Had liever een vaste plek gehad maarja... te laat ]-0 .

Gr.
René
 
Ook ik wil me graag aanmelden voor een reservespot als dit mogelijk is, morgen ga ik namelijk de DAP ophalen bij Carclean, en zou het fijn vinden om wat praktijkbegeleiding te hebben/krijgen/zien!

De kans zal klein zijn, maar ja wie weet:)^
 
Was m'n Corsa tijdens de eerste workshop weer niet goed genoeg? Doe ik zo m'n best, zet hem nota been pal voor de deur ........ ;) :D